    From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [DC] Podziwiam GDDKiA za Raszyn - poważnie
    Date: Tue, 11 Oct 2011 12:32:44 +0100

    Dnia Tue, 11 Oct 2011 11:26:50 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

    > Najwyrazniej przerasta Cie rzeczywistosc drogowa albo jestes kierowca
    > ale w NFS. Jak bedzie lepiej - dwa rzedy + zamek czy jeden dlugi rzad
    > blokujacy dalsza okolice? Nie wspominajac o sierotach w korkach ktore
    > robia sobie 100m do poprzedzajacego zeby wygodnie podjezdzac bo przeciez
    > i tak jest korek.

    Najlepiej będzie, jak kierowcy zaczną myśleć. Zamiast kokodżambo i do
    przodu, obejrzeć sytuację obok siebie. Nie "którego frajera wyprzedzić"
    tylko "jak razem wjedziemy na zwężkę. Jeżeli jestem drugą osobówką obok
    tira, to jest jakby oczywiste, że najlepiej jest wcześniej zwolnić, aby
    kilkadziesiąt metrów przed zwężką być już na wysokości przerwy ZA tym
    tirem, w którą powinienem wjechać. Kolejny pojazd za nim, zamiast dostawać
    piany, będzie już widział, że się nie ryje, tylko sie ustawiam do zamka
    błyskawicznego, wtedy jest znacznie łatwiej być wpuszczonym. Co więcej -
    ani jeden, ani drugi pas nie musi mocno zwalniać, caly korek może się
    ruszać stosunkowo szybko (jak na korek, czyli 30-40 km/h w idealnych
    warunkach o ile można o takich mowić w przypadku korka)
    Jeżeli za mną jest osobówka, to też powinna ustawić się na wysokości
    kolejnej przerwy między autami, a nie ryć się za wszelką cenę w przerwę
    przede mną - bo to nie ma nic wspólnego z korkiem. I nigdy nie będzie mieć.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.