  • 21. Data: 2011-10-11 12:13:32
    Temat: Re: [DC] Podziwiam GDDKiA za Raszyn - poważnie
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 11 Oct 2011 11:51:59 +0200, The_EaGle

    > ale czasem
    > tak zachowują się kierowcy tirów a to już niczego nie tłumaczy. Nie wiem
    > jakim tępym burakiem trzeba być aby nie rozumieć tego że każdy wolny
    > metr pasa przede mną

    Wystarczy być zwykłym burakiem:
    http://www.tvp.pl/krakow/motoryzacja/jedz-bezpieczni
    e/wideo/zasada-zamka-blyskawicznego-28-viii-2011/517
    9892

    Nie chce mi się tego ponownie oglądać (bo mnie szlag trafia na głupotę
    ludzi), ale AFAIR gdzieś pod koniec jest taki "TIRowy" beton...

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 22. Data: 2011-10-11 12:13:33
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Myjk

    > ...pomimo swojego ołowianego mózgu.

    Ołowiany mózg w betonowej czaszce? ;) Ciekawostka przyrodnicza.

  • 23. Data: 2011-10-11 12:14:34
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "AZ"

    > To tu dzieja sie jakies rzeczy nadprzyrodzone. Tych 10 to tak
    > telepatycznie sie zgaduje, teraz na 3 2 1 zmieniamy pas i jada? Wtedy
    > ja
    > moge za za nimi? A jak ci za mna tez pojada? To jaki bedzie efekt?
    > Wszyscy z prawego pasa przeniosa sie na lewy i beda stali dalej?

    Artur nie wydziwiaj, jaki sens ma korek długości 3 kilometrów, jesli
    może mieć 1/2 tej wielkości? Domyślam się co Waldek chiał mi
    przekazać...On wie, że ustawiając się na określonym pasie (lata
    doświadczeń?) nie będzie musiał stać jak piz..na sąsiednim pasie z
    włączonym kierunkowskazem przez 2 godziny, ponieważ cfaniacy znający
    "zasady" ruchu nie wpuszczą nikogo, kto w ich rozumowani jest większym
    cfaniakiem.

  • 24. Data: 2011-10-11 12:16:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 11 Oct 2011 12:14:34 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):

> [...]
    > włączonym kierunkowskazem przez 2 godziny, ponieważ cfaniacy znający
    > "zasady" ruchu nie wpuszczą nikogo, kto w ich rozumowani jest większym

    Niestety, wciąż nie wiesz.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 25. Data: 2011-10-11 12:19:16
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 11 Oct 2011 11:12:43 +0100, Waldek Godel

    > Dobra, pośmiejmy się: na prawym pasie masz 10 tirów, na lewym 10 osobówek.

    Może nauczysz się w końcu choć czytać ze zrozumieniem?
    To by ci wiele rzeczy ułatwiło.

    > Czekam niecierpliwie.

    Przestań czekać, zacznij w końcu myśleć.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 26. Data: 2011-10-11 12:20:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 11 Oct 2011 12:19:16 +0200, Myjk napisał(a):

    > Może nauczysz się w końcu choć czytać ze zrozumieniem?
    > To by ci wiele rzeczy ułatwiło.

    Przerosło? Nie napisali w podręczniku dla marketoidów?

  • 27. Data: 2011-10-11 12:23:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 11 Oct 2011 11:20:45 +0100, Waldek Godel

    > Przerosło?

    Zdecydowanie ciebie to przerasta. Masz trochę filmu -- tu nie trzeba
    czytać, ani w zasadzie myśleć -- wystarczy posłuchać, popatrzeć,
    zastosować:

  • 28. Data: 2011-10-11 12:26:13
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Waldek Godel" <

    > Niestety, wciąż nie wiesz.

    Poproszę w takim razie o Twoją definicję jazdy "na zamek", napisz
    chłopie ot tak po prosto o co Ci chodzi.

  • 29. Data: 2011-10-11 12:26:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 11 Oct 2011 12:23:40 +0200, Myjk napisał(a):

    > Zdecydowanie ciebie to przerasta. Masz trochę filmu -- tu nie trzeba
    > czytać, ani w zasadzie myśleć -- wystarczy posłuchać, popatrzeć,
    > zastosować:

    Po raz kolejny, powoli, dużymi literami:
    PRAWY PAS - 10 TIRÓW
    LEWY PAS - 10 OSOBÓWEK.
    Zakładamy, że wszyscy STARANNIE i bezmyślnie stosują się do wszystkich
    wytycznych zamka, w szczególności drobiazgowo dojeżdżając do końca pasa.
    Opisz płynność ruchu.

    Nie poddawaj się, dasz radę. To jest proste.
    Nawet jak się okaże, że nie masz pojęcia, nie wyjdziesz na idiotę.
    Dając wymijające odpowiedzi, wyjdziesz na jeszcze większego idiotę niż do
    tej pory.

  • 30. Data: 2011-10-11 12:29:29
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 11 Oct 2011 12:26:13 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):

    > Poproszę w takim razie o Twoją definicję jazdy "na zamek", napisz
    > chłopie ot tak po prosto o co Ci chodzi.

    Moja? Moja jest prosta, taka jak zawsze - jeden z jednego pasa, drugi z
    drugiego.
    Ale to oznacza, że czasem trzeba zostawić trochę miejsca, zwłaszcza jak
    ruch ma być płynny. I niekoniecznie oznacza konieczność wyprzedzania.
    Powiem więcej - jeżeli nie ma jakiegoś zjazdu w bok tuż przed miejscem
    zamka, to wyprzedzać się nie da. A nawet jak się da, to nie powinno się
    (wspomniana sytuacja 10 tirów na jednym, 10 osobówek na drugim)

    Blokować też się nie da - skoro się nie da wyprzedzać, to się nie da
    blokować. To jest proste i oczywiste.