  • 11. Data: 2011-10-11 11:56:18
    Temat: Re: [DC] Podziwiam GDDKiA za Raszyn - poważnie
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Waldek Godel

    > to zależy od sytuacji. Jezeli pasa jest 2 km, to owszem, wypadałoby go
    > zapełnić. Jeżeli 300 metrów, to zdecydowanie nie zawsze, zwłaszcza
    > jeżeli na lewym sa tiry a na prawym osobówki.

    ROTFL!

    > W każdym razie powinno być
    > również tak, że jeżeli sytuacja się radykalnie nie zmieni (np. 10
    > samochodów skręca w bok) to jedziesz obok tego, z kim do korka wjechałeś
    > - bo niby dlaczego inaczej?

    ROTFL!!!

  • 12. Data: 2011-10-11 11:57:50
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Przemys?aw Czaja

    > Sporo czasu spędzam na niemieckich drogach. Myslę, że wiem co to jazda
    > na zamek. Jeśli jeździsz tylko w Polsce, niestety nie będziesz miał
    > okazji poznać jak to działa.

    Niestety, ale się mylisz, bo Waldek ma Jedyną Prawdziwą Definicję Zamka,
    którą zresztą podzielił się z nami w jednym z postów. ;-)

  • 13. Data: 2011-10-11 11:58:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-11, The_EaGle <e...@j...com> wrote:

    > Jakoś nie widzę różnicy. Jeżeli pas się kończy i są strzałki do zjazdu
    > na sąsiedni pas to tak samo mam prawo dojechać do jego końca jak i na
    > pasie który skręca a lewo czy prawo jeżeli wykonam ten manewr przed liną
    > ciągłą. Nie jest to żadne cwaniactwo. Chyba że mówisz o sytuacji że ktoś
    > specjalnie zmienia pas na ten który skręca objeżdża 10 samochodów i
    > pakuje się znowu na ten sam pas to faktycznie można to tak nazwać.
    > Natomiast jeżeli są 3 pasy i jeden z nich skręca np w lewo to jazda do
    > końca przerywanej i zmiana na sąsiedni jest jak najbardziej na miejscu.

    Jasne. Prawo masz, ale jezeli tak robisz to kultury juz nie. Dlatego zawsze
    tam jeden pas STOI a cwaniactwo z WA, WL gnaja prawym pasem i wbijaja sie na
    samym koncu. Moze warto by bylo poszanowac czas innych?

    W zeszlym roku taki jeden cwaniak mnie zgarnal bo zobaczyl kawalek
    wolnego i nawet nie spojrzal w lusterko czy szybe tylko skrecil
    kierownica.

    --
    Artur

  • 14. Data: 2011-10-11 12:00:47
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Waldek Godel"

> [...]
    > funkcję "coooooo jaaaaaa mam stać z plebsem w korku? Nigdy w życiu..",
    > nawet jeżeli właśnie ta funkcja powoduje część korków.

    O czym Ty do mnie mówisz?

  • 15. Data: 2011-10-11 12:01:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-11, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > W każdym razie powinno być również tak, że jeżeli sytuacja się radykalnie
    > nie zmieni (np. 10 samochodów skręca w bok) to jedziesz obok tego, z kim do
    > korka wjechałeś - bo niby dlaczego inaczej?

    To tu dzieja sie jakies rzeczy nadprzyrodzone. Tych 10 to tak
    telepatycznie sie zgaduje, teraz na 3 2 1 zmieniamy pas i jada? Wtedy ja
    moge za za nimi? A jak ci za mna tez pojada? To jaki bedzie efekt?
    Wszyscy z prawego pasa przeniosa sie na lewy i beda stali dalej?

    --
    Artur

  • 16. Data: 2011-10-11 12:07:02
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 11 Oct 2011 10:47:36 +0100, Waldek Godel

    > to zależy od sytuacji. Jezeli pasa jest 2 km, to owszem, wypadałoby go
    > zapełnić. Jeżeli 300 metrów, to zdecydowanie nie zawsze, zwłaszcza jeżeli
    > na lewym sa tiry a na prawym osobówki.

    Ignorancie do kwadratu... Nie powinno to zależeć to od sytuacji, bo
    przepisy MUSZĄ być uniwersalne i muszą być stosowane TAK SAMO w każdej
    sytuacji (patrz PoRD). ergo, Twoje słodkie pierdzenie, nazwijmy je dla
    grzeczności "rozważaniem" -- i co za tym niestety idzie, utrudnianie czegoś
    co jest proste jak konstrukcja cepa -- jest zwyczajnie śmiechu warte.

    Co to za różnica jaki pojazd? Gdyby wszyscy stosowali się do dojazdu "pod"
    zamek, w tym "TIRy", to szanse byłyby równe na obydwu pasach, w każdym
    razie nieznacznie zachwiane. No, jak sądzisz?

    > W każdym razie powinno być również tak, że jeżeli sytuacja się radykalnie
    > nie zmieni (np. 10 samochodów skręca w bok) to jedziesz obok tego, z kim do
    > korka wjechałeś - bo niby dlaczego inaczej?

    Dziwię się, że do tej pory jeszcze nie utonąłeś...

    > Niestety, wygląda że conajmniej połowa kierowców ma zaimplementowaną
    > funkcję "coooooo jaaaaaa mam stać z plebsem w korku? Nigdy w życiu..",
    > nawet jeżeli właśnie ta funkcja powoduje część korków.

    ...pomimo swojego ołowianego mózgu.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 17. Data: 2011-10-11 12:09:24
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    11 Oct 2011 09:57:50 GMT, to

    > bo Waldek ma Jedyną Prawdziwą Definicję Zamka

    To jest tak zwana Definicja Beton(ow)a -- czyli nie do ruszenia.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 18. Data: 2011-10-11 12:09:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 11 Oct 2011 12:00:47 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):

    > O czym Ty do mnie mówisz?

    O niczym, do Ciebie mówiłem wcześniej.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 19. Data: 2011-10-11 12:12:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 11 Oct 2011 12:07:02 +0200, Myjk napisał(a):

> [...]
    > zamek, w tym "TIRy", to szanse byłyby równe na obydwu pasach, w każdym
    > razie nieznacznie zachwiane. No, jak sądzisz?

    Wydaje ci się, że komuś jeszcze nie udowodniłeś poziomu swoich możliwości?
    No coż.. pracuj starannie dalej.

    Dobra, pośmiejmy się: na prawym pasie masz 10 tirów, na lewym 10 osobówek.
    Opisz w prostych słowach płynność ruchu, zakładając, że osobówki
    wykorzystują swój pas za każdym razem starannie do końca. Oczywiście zasada
    zamka bezwzględnie obowiązuje.
    Czekam niecierpliwie.

  • 20. Data: 2011-10-11 12:13:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 11 Oct 2011 11:50:58 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):

    > Sporo czasu spędzam na niemieckich drogach. Myslę, że wiem co to jazda
    > na zamek. Jeśli jeździsz tylko w Polsce, niestety nie będziesz miał
    > okazji poznać jak to działa.

    I wciąż nie zauważyłeś, że jak się da kogoś blokować, to znaczy, że nie ma
    zamka?