-
Data: 2011-10-11 14:50:33
Temat: Re: [DC] Podziwiam GDDKiA za Raszyn - poważnie
Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia 11.10.2011 AZ <a...@g...com> napisał/a:
> Jak bedzie lepiej - dwa rzedy + zamek czy jeden dlugi rzad
> blokujacy dalsza okolice? Nie wspominajac o sierotach w korkach ktore
> robia sobie 100m do poprzedzajacego zeby wygodnie podjezdzac bo przeciez
> i tak jest korek.
>
To jedno, jest sporo takich wydłużających korek. Ale dramat zaczyna się
dopiero gdy trzeba zmienić pas. Tu niestety jest bardzo widoczny brak
umiejętności u wielu kierowców. Praktycznie każda zwężka oznacza postój,
o ile jest na drodze kilka aut. Nawet jeśli tylko 1 na 10 nie umie
dostosować się do ruchu na sąsiednim pasie i płynnie na niego wjechać,
to wszyscy zaraz stoją, i nie trzeba do tego wcale wolno ruszających
ciężarówek. Wystarczy popatrzeć na wjazd na 2 pasmową jednokierunkową
jezdnie z wjazdu z rozbiegówką. Zawsze co któryś się zatrzyma blokując
ruch i będzie czekał na wolne, bo on musi od razu dać na prawy, a czasem
co zdolniejszy i na lewy. Zwężka też mogłaby być przejezdna na zamek,
ale tylko wtedy gdy kierowcy płynnie zmieniali by pasy. Niestety w
praktyce co któryś musi zatrzymać ruch na swoim pasie, wystawić kawałek
dzioba na ten na który chce wjechać i czeka na takiego który się też
zatrzyma i go wpuści. Efekt jest taki, że nawet przy niewielkim ruchu
na zwężeniu co parę aut ktoś się zatrzyma, zaraz następny. Tworzy się
korek, na początku są coraz częstsze i dłuższe "ustalenia" który ma
teraz wjechać. Dalej mamy coraz większy korek.
Dopóki takich zdolnych inaczej, będzie wystarczająco dużo korki będą
przy każdej nadarzającej się okazji a czasem i bez okazji.
Ja rozumiem że aut jest b.dużo jak na te marne drogi, ale to że ze
z każdego zwężenia wyjeżdżają powoli pojedyncze samochody to marnie
świadczy o znacznej części kierujących.
Lepiej będzie jak większość nauczy się wjechać między jadące auta na
sąsiednim pasie nie powodując przy tym zatrzymania ruchu, zajechania
drogi, czy zepchnięcia na zielone.
--
kakmaratgmaildotcom
Następne wpisy z tego wątku
- 11.10.11 16:33 LEPEK
- 11.10.11 16:39 Waldek Godel
- 11.10.11 16:39 LEPEK
- 11.10.11 16:45 LEPEK
- 11.10.11 16:53 Waldek Godel
- 11.10.11 17:11 AZ
- 11.10.11 17:49 LEPEK
- 11.10.11 17:59 Laisar
- 11.10.11 18:12 kamil
- 11.10.11 18:14 Shrek
- 11.10.11 18:18 Shrek
- 11.10.11 18:25 Waldek Godel
- 11.10.11 18:28 Waldek Godel
- 11.10.11 18:29 Shrek
- 11.10.11 18:16 Sebastian Kaliszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
Najnowsze wątki
- 2024-12-19 koniki obsiadły kolejki i numerki
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=