  • Data: 2011-10-11 13:35:26
    Temat: Re: [DC] Podziwiam GDDKiA za Raszyn - poważnie
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 11 Oct 2011 12:00:41 +0100, Waldek Godel

    > O to, czego nie jesteś w stanie ogarnąć, że na długości jednego tira
    > mieszczą się trzy osobówki,

    Twoje założenie, tj. 10 TIRów na jednym pasie i 10 osobówek na drugim jest
    od początku błędne. W przypadku prawidłowego zachowania _wszystkich_
    kierowców, zarówno osobowych jak i ciężarowych, pojazdy rozłożyłyby się
    mniej więcej w równym stosunku (o czym napisałem już wiele postów temu,
    niestety masz zbyt zabetonowany mózg, żeby to zrozumieć). Ale to w
    przypadku ludzi mających pojęcie co robią na drodze.

    > zaczną się ryć po chamsku 2-3 osobówki na jednego tira, co po pierwsze nie
    > ma nic wspólnego z zasadą zamka,

    Nic dziwnego. Od początku, nawet w teoretycznych założeniach, próbujesz
    stworzyć problem. Nic dziwnego, że potem ten problem ciągnie się jak smród
    po gaciach i w rezultacie mamy łajno na drogach...

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player