  • Data: 2014-03-13 16:01:16
    Temat: Re: [DC] Mandat za brak op?aty parkingowej
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sam bylem ciekawy.

    > Ale jest par 7.3.a

    Zacytuję fragmenty:

    "opłaty za parkowanie (...) są pobierane (...)
    przez sprzedaż biletów kontrolnych, na których (...) zostanie
    jednoznacznie określony czas parkowania (...) oraz numer rejestracyjny"

    Ale na razie nie znalazłem nic o "nieważności" biletu z błędnie
    wprowadzonym lub "głupim" numerem. Powyższe dotyczy wnoszenia opłaty.
    Jeżdżę wieloma samochodami i czasem nie pamiętam numeru. Zresztą zawsze
    wprowadzam coś w stylu "-----" czy "XXXXXX" i czekam na reakcję SM ;)
    A kilka kontroli już było.

    > Są maskowane ale nie z powodu ochrony danych osobowych tylko z powodu tego,
    > "że miałeś być w pracy" a tutaj są zdjęcia "że byłeś u kochanki" i tylko z tego
    powodu.
    > Inaczej należało by zabierać tablice zaraz po zaparkowaniu.

    A co, jeśli jedna kochanka znajdzie bilet z datą i godziną z
    wydrukowanym adresem okolicy mieszkania drugiej kochanki, a my byliśmy
    rzekomo wtedy u chorej babci? :)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam