  • Data: 2014-01-16 20:22:03
    Temat: Re: DAC do Raspberry Pi
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja zrobiłem sobie dźwięk do RasPi na WM8731. Działa, aczkolwiek układ
    > ten jest dosyć ubogi (np. mała liczba obsługiwanych częstotliwości
    > próbkowania).

    W czymś to przeszkadza podczas normalnego użytkowania? Do projektu
    radia/odtwarzacza ten układ się nada, czy istnieje szansa, że natknę się
    na jakieś niedogodności?
    Na elektrodzie jest projekt wykorzystujący UDA1330, jednak nie widzę
    tego układu w żadnym sklepie, a niezbyt komfortowo czuję się z pomysłem
    psucia Sound Blastera Live. :) WM8731 powinien być łatwiejszy do zdobycia.

    > Co do GPIO, to u mnie leci od niego taśma, która łączy wszystkie sygnały
    > z tego złącza z drugą płytką ponieważ akurat wszelkie dodatkowe układy
    > są na jednej płytce.

    Mogę zapytać jakie to układy? Może któryś z pomysłów również okaże się
    przydatny u mnie. ;)

    > Z P1 do audio potrzebne jest oczywiście I2C jako interfejs sterujący
    > kodeka.

    I2C nie jest przypadkiem dostępne na złączu P5?