  • Data: 2014-01-17 20:58:41
    Temat: Re: DAC do Raspberry Pi
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-17 20:39, Mirek pisze:

    > A na innej nie wykonał? http://eko.one.pl/?p=openwrt-audio

    Sam myślałem nad wykorzystaniem OpenWRT w podobnym projekcie. Jednak to
    było dawno temu, gdy dopiero zbierano zapisy na pierwszą serię RPi, a
    pojedynczy nabywca mógł kupić jedną płytkę. ;)
    Teraz to jednak nie za bardzo ma sens. Robienie projektu na routerze
    zawsze będzie rzeźbieniem i kombinowanie. Bo pamięci za mało. Bo flasha
    za mało i trzeba kombinować z jakimś zewnętrznym nośnikiem. Nie wspomnę
    już o tym, że RPi jest nieporównywalnie mniejsze, dzięki czemu łatwiej
    wszystko upchnąć w kompaktowej obudowie.

    > Żeby mieć obraz. Jaśniej: Ras-Pi ma sens jeśli potrzebujemy obrazu po
    > hdmi... albo wykorzystamy złącze do LCD (podobno z tym ciężko).
    > Ale oczywiście każdy robi przede wszystkim na tym, co ma.

    Tylko po co komu obraz w radiu? ;)
    To, że RasPi potrafi generować wideo nie znaczy wcale, że muszę
    korzystać z tej możliwości. Mój egzemplarz podłączyłem do telewizora
    może ze dwa razy. Za pierwszym razem w celu przeprowadzenia ogólnej
    konfiguracji. Za drugim, gdy przez pomyłkę zablokowałem sobie dostęp
    przez ssh. ;)