  • Data: 2014-01-17 19:20:08
    Temat: Re: DAC do Raspberry Pi
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-16 23:37, Mirek pisze:

    > Czemu akurat na tym?

    Głównie dlatego, że RPi jest tanie i stosunkowo łatwo dostępne.
    Przede wszystkim jednak ma dobre wsparcie, istnieją już gotowe
    rozwiązania (Raspyfi, Pi MusicBox) w postaci zmodyfikowanych i
    prekonfigurowanych dystrybucji Linuksa. Jakiś czas temu próbowałem
    poskładać wszystko samemu. Straciłem tylko mnóstwo czasu próbując
    uruchomić jakiegoś przyjemnie wyglądającego webowego klienta MPC na
    lighttpd. Efekt był średnio zadowalający, nie wszystko chciało działać
    jak powinno. Po co męczyć się nad zrobieniem tego na innej płytce, skoro
    ktoś już wykonał tę pracę?

    > IMHO Ras-Pi ma sens jeśli używamy hdmi (BTW -
    > dźwięk po hdmi jakie ma parametry? ).

    Tylko po co? Chodzi mi tylko o pozbycie się artefaktów, które występują
    na standardowym wyjściu audio. DAC na I2S powinien w zupełności wystarczyć.