  • Data: 2010-12-17 21:55:37
    Temat: Re: D90 czy D3100?
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-17 17:43, Shoot pisze:
    > Jeszcze w tym roku planuje kupić aparat
    >
    > Nikon D90 lub D3100 + obiektyw Nikkor AF-S DX 18-105mm f/3,5-5,6G ED VR

    Na chłopski rozum mając budżet który podałeś i kupując zestaw z D3100
    zostaje kwota którą możesz przeznaczyć na stało ogniskowy obiektyw z
    niezłym świtałem, w dodatku dający na cropowej matrycy całkiem użyteczny
    kąt widzenia. Uzupełnienie tego zacnego kita 35 ze światłem 1.8 to byłby
    następny krok każdego amatora mającego uwieczniać swoją pociechę, nie
    rzadko przy zastanym świetle w pomieszczeniach.
    Poza tym matrycę z D3100 ostatnio na grupie zachwalał Janko Muzykant, a
    on umie wycisnąć ostanie soki z rawów.
    Ja osobiście liczę że kiedyś Nikon wyda w takiej formie bezlusterkowca.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.