    From: syriusz <r...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: D3x na DXOptics
    Date: Fri, 16 Jan 2009 08:53:19 +0100

    Mateusz Ludwin wrote:
    > Kryhu rzecze:
    >
    >> http://www.dxomark.com
    >>
    >> Chyba czekam na D700x za pół roku ;)
    >
    > S5 dethroned :O

    Tak? Gdzie? :)
    Bo jeśli chodzi o "sztandarowy" atrybut S5-ki, czyli dynamikę, to ja
    ciągle widzę, że S5 bije na głowę nawet takiego D3x - do ISO800
    oczywiście :)
    Przecież w D3x niewiele się poprawiło z dynamiką, a od ISO400 jest
    gorzej od D700 nawet...
    No chyba, że coś "nie teges" odczytuję te wykresy... ;)

    A tak z innej beczki:

    Niech mi ktoś pokaże na dowolnym realnym wykresie, dowolnego portalu, że
    za D3x warto zapłacić 24 "klocki" (!!!), czyli:
    - 2x tyle co za D3
    - 4x tyle co za D700
    - 9x tyle co za D90 (choć to crop :)

    Coś chyba Nikon ostatnio mocno przegina z cenami...
    Kto to kupi oprócz snobów jakichś co śpią na pieniądzach... ;-)

    Pozdrawiam,
    syriusz