  • 11. Data: 2010-10-28 09:13:02
    Temat: Re: Dłuższa wyprawa - jak się przygotować?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Vir" <a...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:iabegh$pbf$...@n...onet.pl...

    > Temu, że dziura zwana fachowo otworem jest za mała dla pistoletu. A
    > nierozsądne? Przychodzą mi do głowy różna wizje, ale najgorsza jest ta, że
    > pomylisz się i napijesz się żółtej

    Planujemy wyjazd z 3 motocykle, myślę, że wystarczy wężyk, żeby w razie
    braku paliwa - przelać trochę z jednego baku do drugiego.

    Ponawiam pytanie o buty: lepiej drogie goretexowe, czy bez membrany 2x
    tańsze, ale dodatkowo ochraniacze przeciwdeszczowe. W końcu 90% czasu jeździ
    się w ładną pogodę (znaczy ja tak jeżdżę) i membrana może pogorszyć komfort.

  • 12. Data: 2010-10-28 09:16:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-10-28, Vir <a...@o...pl> wrote:

    > Temu, że dziura zwana fachowo otworem jest za mała dla pistoletu.
    Pasuje idealnie - sprawdzone.
    > A nierozsądne? Przychodzą mi do głowy różna wizje, ale najgorsza jest ta,
    > że pomylisz się i napijesz się żółtej

    No to trzeba byc ogromna sierota zeby napic sie wachy z butelki :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2010-10-28 09:41:08
    Temat: Re: DĹ?uĹźsza wyprawa - jak siÄ? przygotowaÄ??
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał

    > Pytanie jest co sie stanie jak wymieszasz olej motocyklowy z samochodowym?

    Nastapi potezny wybuch i caly motocykl rozerwie w pizdu..
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 14. Data: 2010-10-28 09:44:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-10-28, Hinek <h...@a...pl.invalid> wrote:

    > Nastapi potezny wybuch i caly motocykl rozerwie w pizdu..

    Czy ironia kopnela Cie kiedys w dupe? :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2010-10-28 09:48:44
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 28.10.2010 Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał/a:

> [...]
    > się w ładną pogodę (znaczy ja tak jeżdżę) i membrana może pogorszyć komfort.

    Sam preferuję, buty z gore, nie są specjalnie "gorące" a ochraniacze są
    delikatnie mówiąc upierdliwe w użyciu. Za to spodnie bez membrany, wożę
    i zakładam takie przeciwdeszczowe, bo mokre gacie są mokre i nawet jak
    tylko z wierzchu to i tak są mokre. Zresztą i tak zawsze puszczą na dupie.
    Spodni przeciwdeszczowych warto poszukać wygodnych do zakładania, długi
    suwak/rzep w nogawce. Co najmniej 2 pary rękawic. Kurtka z membraną, bo
    nie sprawia takiego dyskomfortu jak mokre gacie. Wtedy jak masz dosyć
    i siadasz w knajpce przy stacji na kawę, popatrzeć jak pada, to trzeba
    tylko sprawdzić, czy na tym miejscu nie siedział niedawno jakiś
    motocyklista w mokrych gaciach.

    Z 2 strony jak miało by lać tydzień non stop, to tylko pełny kondon,
    jednoczęściowy i pokrowce na buty i rękawice przyczepione na power tape.

    --
    kmaratgmaildotcom

  • 16. Data: 2010-10-28 09:50:57
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    Marcin N pisze:

    [cut]
    > Jakieś praktyczne podpowiedzi? Chętnie posłucham.

    Jak w Alpy to tylko zapas gotowki lub karta.
    Z ciuchow to cos cieplego awaryjnego zabrac, latem potrafi na niektorych
    przeleczach byc kolo 5 stopni, lecac w letnich ciuchach mozna
    przepizdziec konkretnie.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 17. Data: 2010-10-28 09:55:36
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał

    > 60 zl za kanisterek
    > 2L? No coz, bogatemu wolno :-)

    Taki kanisterek doskonale prezentuje sie na alukufrze.
    Pod warunkiem zastosowania oryginalnego mocowania
    wartego stokilkadziesiat zl :))
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 18. Data: 2010-10-28 10:03:42
    Temat: Re: DĚ?uĚźsza wyprawa - jak si�? przygotowa�??
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał

    > Czy ironia kopnela Cie kiedys w dupe? :-)

    Licze na to ze rozpocznie sie dyskusja o stosowaniu
    samochodowych olejow w motocykach :))
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 19. Data: 2010-10-28 10:09:55
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości
    > A później kupiłem sobie za ~10 PLN "awaryjny"
    > włoski "worek" z plastiku, który zwinięty nie zajmuje więcej miejsca
    > jak reklamówka, ma atest do benzyny i mieści jej 5 L :-)

    podrzuc sznurka ;]
    dzieki

    --
    pozdrawiam,
    sowa

  • 20. Data: 2010-10-28 10:12:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-10-28, Hinek <h...@a...pl.invalid> wrote:

    > Taki kanisterek doskonale prezentuje sie na alukufrze.
    > Pod warunkiem zastosowania oryginalnego mocowania
    > wartego stokilkadziesiat zl :))

    No. Ale niektorzy lubia dziadowac i wiezc 2L benzyny w butelce
    po Hoop Coli przypietej pajakiem.

    --
    Artur
    ZZR 1200