    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czyżbym wykrakal?
    Date: Sat, 14 Mar 2020 10:06:38 +0000
    <5e6601f6$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <7768919015$20200309175327@squadack.com>
    <5e667633$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <r467b0$mdr$1$Cav@news.chmurka.net>
    <idaekfdu04p6$.1n7vo1ynx9dqh.dlg@40tude.net>
    <r48f3c$spl$3$Cav@news.chmurka.net>
    <5e67e5f0$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <r4aufn$dvt$2$Cav@news.chmurka.net>
    <5e691c02$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <r4dj0j$7od$1$Cav@news.chmurka.net> <r4f79c$7us$1@dont-email.me>
    <r4fho5$gor$1$Cav@news.chmurka.net> <r4fobc$am7$1@dont-email.me>
    <r4g1vh$qnc$1$Cav@news.chmurka.net>

    W dniu 13.03.2020 o 13:31, Cavallino pisze:

    > Tyle że wtedy wychodzi dwukrotna cena hotelu, raz z kampera, raz za hotel.
    > A ja nie muszę korzystać z 4 gwiazdkowego hotelu, zazwyczaj coś się
    > udaje znaleźć w cenie do 50 Eur za dwójkę.
    >
    > Wtedy cena wariantu z kamperem okazuje się 3 krotnie wyższa.

    nie wiem jak to liczysz, ale mniejsza z tym - nie mam zamiaru cię
    przekonywać. Dla mnie na wycieczki (czyli nie siedzenie w jednym
    miejscu) był idealny. Ale jak miałbym pojechać poleżeć w jednym miejscu
    - to faktycznie nie ma sensu.
    Co kto lubi - jak od hoteli wolisz namioty, to taki van cię przekona ;)

    > Niewielka różnica, dalej to krowa (w porównaniu do małego suva albo
    > kompakta).

    IMO różnica ogromna. W większości autostrady, promy itp opłacasz jak dla
    osobówki. Często na parkingi wjedziesz bo ma niewiele ponad 2m. Komfort
    jak w dobrej osobówce klasy średniej (nie jakimś małym kompakcie),
    wymiarami podobne - moja żona jeździła tym codziennie- tylko że my
    często mieliśmy większe kombi, więc taki van niewiele dłuższy był.
    No a jak na autobanie korek - to do spania na 2h. Wyruszasz z domu po
    pracy? nie ma problemu, za 4h robisz postój na nocleg - tam, gdzie
    akurat jesteś. Nocleg 5 metrów od plaży? niezapomniany :)
    Żałuję że to auto musiałem sprzedać, ale jeszcze kiedyś takie kupię...

    Lukasz