  • Data: 2020-03-11 20:59:51
    Temat: Re: Czyżbym wykrakal?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik s...@g...com ...

    > http://www.statystyka.policja.pl/download/20/308515/
    Wypadki2018.pdf

    > 3h - 7-10 rano 10% zabitych
    > 3h - 15-18 popoludniu - 21% zabitych
    >
    > 10h - 20-6 rano 27% zabitych
    >
    > IMHO mozna z tego wywnioskowac dwa rozne rezulta

    IMO nic nie mozna z tego wywnioskować.
    Wieksza ilosc zabitych w godzinach nocnych z tego co wielokrotnie
    słyszałem od specjalistów wynika m.in. z podwyzszonego limitu predkosci -
    wypadków jest mniej ale skutki sa tragiczniejsze.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain