  • Data: 2020-03-07 17:41:20
    Temat: Re: Czyżbym wykrakal?
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, March 7, 2020 at 3:45:03 AM UTC+1, ąćęłńóśźż wrote:
    > A dlaczego? Z ciekawości pytam, bo też nie trawię, ale głównie z przyczyny
    makabrycznej liczby przesiadek - tak od lat P0 próbuje
    > zniechęcić rdzennych Warszawiaków (tych, co pamiętają dawne linie) do rezygnacji z
    komunikacji.

    Jak dla mnie (Krk okolice centrum miasta) wtedy, gdy moglbym korzystac MPK jest
    masakrycznie przeladowane, strasznie wolno jezdzi (korki, przystanki co ~200-300m).
    Czasem oplaca sie wysiasc i isc piechota :(
    Dojazd do pracy (w sumie najwiekszy sens by mial) zbiorkomem to ~30-40min, rowerem
    ~15 (troche wynika to z trasy, rowerem jade ~5.5 km, trasa MPK to bedzie ponad 7km),
    mam dosc dobry dojazd samochodem ~9km/20min trasa, ktora MPK nie jezdzi...
    Zona dodaje do tego jeszcze wady typu "w lecie smierdzi...", mozna sie zarazic itp...
    Nawet przed korona w. nie wsiadala do MPK bez chusteczek dezynfekujacych lub jakiegos
    spraya z alkoholem ;)