    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czyżbym wykrakal?
    Date: Thu, 5 Mar 2020 20:55:20 +0100
    <2006297530$20200304132539@squadack.com>
    <r3o795$g4h$1$Cav@news.chmurka.net>
    <b...@g...com>
    <6485954956$20200304160146@squadack.com>
    <r3orcr$q14$4$Cav@news.chmurka.net>
    <5e6041ab$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e60c479$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e60df4d$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
    <20200305124347.1fb0648c@mateusz>
    <5e6127f3$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <20200305184306.6ec4689f@mateusz>
    <5e6151af$0$558$65785112@news.neostrada.pl>

    2020-03-05 o 20:23 +0100, Shrek napisał:
    > No to sorry - ale jak mieszkasz na zadupiu gdzie do stacji masz 15
    > km, to jesteś tak średnio reprezentatywnym przykładem.

    Średnio reprezentatywnym przykładem czego? Mieszczucha? Z pewnością. Na
    wsi - czy to polskiej, czy zachodniej, 15 km do stacji to nie jest nic
    zadziwiającego (ja mam akurat 25 km, no to powiedzmy już trochę
    odbiega od normy, ale takie miejsce świadomie wybrałem).

    > Zresztą - a co jak będziesz chciał jednak przejechać 150 km dalej?

    W przeciągu ostatnich 5 lat, to mi się zdarzyło dokładnie raz. W
    takiej sytuacji przebiedziłbym się autobusem... albo pojechał autem
    małżonki. :)
    Oczywiście zdarza mi się podróżować dalej, zazwyczaj do którejś z
    europejskich stolic, ale wówczas w ogóle nie biorę samochodu pod uwagę
    - tylko pociąg albo samolot (ew. autobus, żeby dojechać do pociągu).

    > Poza tym pamiętam, że masz własną stację benzynową więc nie kręć;)

    Zdarza mi się kupować paliwo w nieco większej ilości, bo tak wygodniej
    - jadę do miasta przyczepką, napełniam kilka 20-litrowych baniaków +
    bak i wracam. Ale to raczej w ciepłe miesiące, bo wtedy sporo jeżdżę
    Nivą, no i piła łańcuchowa też lubi troszkę wypić, łuparka do drewna
    tak samo. Zimą to raczej "normalnie" tankuję, a szczególnie od
    kiedy poruszam się Loganką, która pali 2x mniej od Nivy.

    Mateusz