  • Data: 2017-05-16 07:37:43
    Temat: Re: Czym zabezpieczyć PCB przed uszkodzeniami?
    Od: Maciek <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak na marginesie: jakiś czas temu zamówiłem fajną przejściówkę typu
    > Dremel / mocowanie klasyczne w statywie. Tuleja teflonowa o średnicy
    > mocowania w statywie a w niej otwór gwintowany do wkręcenia wiertarki.
    > Jedną mam nadmiarową. Jeśli masz taką potrzebę, to mogę odstąpić.

    Dzięki :) Z tym elementem mam załatwioną sprawę. Zaprzyjaźniony tokarz
    zrobił mi taką tuleję mosiężną pod wymiar uchwytu we frezarce.

    > Powiedz mi, jak i czym polerujesz na połysk?

    Wstępnie szlifuje krawędzie papierem ściernym o gramaturze powyżej 1000.
    Jak są ładnie zrobione to wystarczy dosłownie parę razy przejechać. Przy
    większej robocie niż 1 krawędź ;-) lepiej stosować papier wodny i go
    namoczyć. Nie zapycha się.

    Potem wiertarka w stojak + filc (najlepiej chyba zwykłą - tak robiłem,
    dremel może mieć za wysokie obroty):
    https://archiwum.allegro.pl/oferta/zestaw-filcow-pol
    erskich-7szt-mini-szlifierki-i5101783228.html

    Na krawędzie:
    http://allegro.pl/pasta-polerska-do-lakieru-auta-far
    ecla-g3-250g-i5685128234.html

    ...i polerka, jest lustro.

    > Wiesz... tak na szybko zerknąłem sobie na ten soft. On raczej niewiele
    > potrafi. To jest "odtwarzacz" G-kodów bardziej niż narzędzie do pracy z
    > CNC. Dlatego albo wywalisz nie mało kasy na właściwe narzędzia albo
    > musisz bazować na modyfikatorach G-kodów za pomocą narzędzi darmowych.

    No nic, podrąże temat.