  • Data: 2017-05-17 14:18:43
    Temat: Re: Czym zabezpieczyć PCB przed uszkodzeniami?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-05-17 o 10:08, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Ciężkie jest, nie da się ukryć. Sporo pracuję ze szkłem, bardzo rzadko
    > "udaje mi się" coś rozbić, z tym bezpieczeństwem nie jest tak źle.
    > A przy tym szkło jest dostępne w ogromnej ilości kolorów, mieszanek
    > kolorów, opalizacji, nasycenia, faktury i diabli wiedzą czego jeszcze.
    > No i nie rysuje się. I fajnie się obrabia.

    Tak, zdaję sobie sprawę. Przy małych powierzchniach z pewnością szkło
    jest lepsze. Czasem potrzebuję większego kawałka np. 1.5m x 0.8m.
    Pakowanie tego w auto bez asysty szybko skończy się potłuczeniem i oby
    tylko potłuczeniem. Plexę co prawda utylizuję po 3-4 użyciach z uwagi na
    rysy ale za to klient płaci :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek