-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!n
ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.p
l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 10 May 2010 22:28:03 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czym uszczelnić brok?
References: <4be2fd1e$0$17101$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <4be2fd1e$0$17101$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 30
Message-ID: <4be86c51$0$2594$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.121.58
X-Trace: 1273523281 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2594 83.11.121.58:28255
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2278859
[ ukryj nagłówki ]Tomasz Pyra pisze:
> Wymieniam w silniku brok - jest to stalowa pokrywka do zatkania 50mm
> otworu w aluminiowym bloku silnika.
Nie wygląda to na zbyt trudną operacje, a jednak udało mi się to spaprać...
Brok kupiłem w ASO - 50mm, taki jak poprzedni.
Dziurę oczyściłem dokładnie szczoteczką drucianą, odtłuściłem benzyną i
dziurę i brok.
Brok posmarowałem takim klejem:
http://www.hurtmet.pl/p4030_317_silikon_wysokotemper
aturowy_hermetic_20ml.html
Wbiłem go równo z blokiem (fakt że wszedł dość lekko - wystarczyło kilka
niezbyt mocnych puknięć młotkiem przez drewniany trzonek siekiery). I
delikatnie rozklepałem na płasko za pomocą młotka i tego trzonka.
Zostawiłem go tak na jakieś 36h, dziś zalałem wodą, przejechałem się
kawałek żeby popracował przy nominalnej temperaturze, jak na koniec
rozpędziłem silnik do 6000rpm to brok jednak raczył wyskoczyć.
Co zrobiłem źle?
Zły ten klej?
Zły brok (poprzedni ma 50.05mm, nowy 49.95mm) - kupiony w ASO brok 50mm.
Źle zamontowałem?
Silokon widać że zdążył związać, ale za powodu ścisłego przylegania
między brokiem a otworem przy wbijaniu został cały wyciśnięty do tyłu i
uszczelniał połączenie między kołnierzem a boczną ścianą bloku.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
Najnowsze wątki
- 2024-11-11 Wyważanie kół rowerowych
- 2024-11-11 Kosz, gdzie??
- 2024-11-11 Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- 2024-11-11 Opole => SAP HANA Cloud Dev / Data Engineer <=
- 2024-11-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-11 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-11 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-11 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-11 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-11 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-11-11 Marsz niepodległości
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa