eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzym uszczelnić brok?Re: Czym uszczelnić brok?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
    dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 10 May 2010 22:28:03 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czym uszczelnić brok?
    References: <4be2fd1e$0$17101$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <4be2fd1e$0$17101$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 30
    Message-ID: <4be86c51$0$2594$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.121.58
    X-Trace: 1273523281 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2594 83.11.121.58:28255
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2278859
    [ ukryj nagłówki ]

    Tomasz Pyra pisze:
    > Wymieniam w silniku brok - jest to stalowa pokrywka do zatkania 50mm
    > otworu w aluminiowym bloku silnika.


    Nie wygląda to na zbyt trudną operacje, a jednak udało mi się to spaprać...

    Brok kupiłem w ASO - 50mm, taki jak poprzedni.
    Dziurę oczyściłem dokładnie szczoteczką drucianą, odtłuściłem benzyną i
    dziurę i brok.

    Brok posmarowałem takim klejem:
    http://www.hurtmet.pl/p4030_317_silikon_wysokotemper
    aturowy_hermetic_20ml.html

    Wbiłem go równo z blokiem (fakt że wszedł dość lekko - wystarczyło kilka
    niezbyt mocnych puknięć młotkiem przez drewniany trzonek siekiery). I
    delikatnie rozklepałem na płasko za pomocą młotka i tego trzonka.

    Zostawiłem go tak na jakieś 36h, dziś zalałem wodą, przejechałem się
    kawałek żeby popracował przy nominalnej temperaturze, jak na koniec
    rozpędziłem silnik do 6000rpm to brok jednak raczył wyskoczyć.

    Co zrobiłem źle?
    Zły ten klej?
    Zły brok (poprzedni ma 50.05mm, nowy 49.95mm) - kupiony w ASO brok 50mm.
    Źle zamontowałem?

    Silokon widać że zdążył związać, ale za powodu ścisłego przylegania
    między brokiem a otworem przy wbijaniu został cały wyciśnięty do tyłu i
    uszczelniał połączenie między kołnierzem a boczną ścianą bloku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: