  • 11. Data: 2009-10-22 08:26:38
    Temat: Re: Czym rozcienczac koncentrat plynu chlodzacego?
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    n...@s...com pisze:

    > Ja co rok, koszt gowniany, roboty malo. a mam czysty i pachnacy :)

    W razie czego jest sie czego napic w trasie ;-)

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 12. Data: 2009-10-22 08:33:40
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 22 Paź, 10:03, "bratPit[pr]" <k...@o...pl> wrote:

    > przecież kamień z objętości wydzieli się raz i spokój, co ile wymienia się
    > płyn co minimum 2...3 lata? jak nie więcej, [już nie mówiąc o współczesnych
    > koncentratach longlife- czerwonych które mogą pracować i przez 10 lat w
    > układzie], ew. jak coś robisz z układem chłodzenia i go rozszczelnisz,
    > normalnie więc przez pierwszych 10 lat eksploatacji moto wlejesz 2x po 2L
    > kranówki? co to za ilość kamienia kotłowego na cały układ chłodzenia?
    > dlatego nie ma wymagań co do tego że musi być destylowana,
    No ale nie ma co się zastanawiać jak wszędzie (na stacjach, w jakichś
    Castoramach itd.) dostaniesz wodę demineralizowana/destylowaną w cenie
    ~1 PLN za litr? Nie zaszkodzi a tylko pomoże :-)

    A w ogóle to po co bawić się w koncentraty jak są gotowe płyny do
    zalania w układ?

    --
    Artur

  • 13. Data: 2009-10-22 09:43:29
    Od: n...@s...com

    On Thu, 22 Oct 2009 10:26:38 +0200, KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>
    wrote:

    >W razie czego jest sie czego napic w trasie ;-)

    Sie nie smiej, czytalem swego czasu ze jakims gosciom braklo paliwa na
    pustyni, postanowili poczekac i no i mieli pecha bo nastepne auto
    znalazlo trupy padle z wycienczenia. A mieli sporo wody w chlodnicy
    (bo podobno u nich sie leje czysta wode i juz).
    To tak bajdeuejem i OT bo to raczej nie bylo na Bledowskiej ;)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 14. Data: 2009-10-22 13:04:37
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > No ale nie ma co się zastanawiać jak wszędzie (na stacjach, w jakichś
    > Castoramach itd.) dostaniesz wodę demineralizowana/destylowaną w cenie
    > ~1 PLN za litr? Nie zaszkodzi a tylko pomoże :-)

    racja ale podywagować można :-)

    > A w ogóle to po co bawić się w koncentraty jak są gotowe płyny do
    > zalania w układ?

    koncentraty są dla tych którzy chcą zrobić płyn używając destylowanej wody,
    a nie kranówy jak producent gotowego płynu, ew. tych którzy sami chcą
    decydować ;-)
    brat

  • 15. Data: 2009-10-22 13:55:59
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    bratPit[pr] pisze:

    > racja ale podywagować można :-)

    Albo zamiast tracic czas na pstre gadki juz ze 3 razy chlodnice z syfu
    wyplukac (sa srodki na rozpuszczanie) i zalac nowym plynem za ~40zl.
    Macie problemy ;)

    Pzdr
    --
    marider