  • 1. Data: 2010-01-03 19:40:55
    Temat: Czym posmarowac uszczelki?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Moze ktos z grupy poleci mi jakis produkt ktorym dobrze by bylo
    posmarowac uszczelki w drzwiach?
    Dzisiaj rano mialem problem z otwarciem drzwi :/ Przymarzly do
    uszczelek. Kilka razy szarpalem i sie udalo otworzyc - ale wole to
    teraz czyms przesmarowac.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2010-01-03 19:55:52
    Temat: Re: Czym posmarowac uszczelki?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    h.googlegroups.com...
> [...]
    > Dzisiaj rano mialem problem z otwarciem drzwi :/ Przymarzly do
    > uszczelek. Kilka razy szarpalem i sie udalo otworzyc - ale wole to

    Na shellu jest preperat za kilkanascie zlotych, silikonowy, nie pamietam
    niestety nazwy. Uzywalem kiedys w clio, pomagalo, potem nigdy nie bylo
    potrzeby. Na innych stacjach tez pewnie bedzie, w supermarketach - szukaj
    silikonu w spray'u.

    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2010-01-03 20:06:22
    Od: "jarek" <j...@j...pl>

> [...]
    > posmarowac uszczelki w drzwiach?
    > Dzisiaj rano mialem problem z otwarciem drzwi :/ Przymarzly do

    Silikon w sprayu, ew. wazelina

    JArek

  • 4. Data: 2010-01-03 20:10:36
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mójnick@box43.pl>

    Rafal M pisze:
> [...]
    > Dzisiaj rano mialem problem z otwarciem drzwi :/ Przymarzly do
    > uszczelek. Kilka razy szarpalem i sie udalo otworzyc - ale wole to

    To coś:
    http://www.autoland.pl/produkty/kosmetyki_samochodow
    e/srodki_zimowe/do_uszczelek

    Używam i polecam (bo naprawdę działa).

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

  • 5. Data: 2010-01-03 20:15:22
    Od: "Virtual" <f...@o...pl>

> [...]
    > Dzisiaj rano mialem problem z otwarciem drzwi :/ Przymarzly do
    > uszczelek. Kilka razy szarpalem i sie udalo otworzyc - ale wole to

    Wazelina techniczna.

    --
    Virtual.

  • 6. Data: 2010-01-04 08:18:44
    Od: wchpikus <w...@w...pl>

    Witam!
    > czyms przesmarowac.

    W aptece, gliceryna, tez dziala:)

  • 7. Data: 2010-01-04 14:16:28
    Od: Lincoln <e...@g...com>

    > Moze ktos z grupy poleci mi jakis produkt ktorym dobrze by bylo
    > posmarowac uszczelki w drzwiach?

    Polecam Abel Auto PROTEGE CAOUTCHOUC w aerozolu - ma specjalną
    końcówkę do rozprowadzania preparatu, na uszczelce. Ja to nawet
    najpierw pryskałem na ściereczkę a potem smarowałem uszczelkę.

    Jak jesteś z warszawy to można to kupić i inne takie preparaty na ul.
    Trakt Lubelski 195

    Takie tam mają:
    http://www.autokosmetyki.pl/do_uszczelek,c70_77.html

    Proponuję od razu zabezpieczyć zamki w drzwiach np. preparatem BRUNOX
    Lock Spray.

    Pozdrawiam,
    Lincoln

  • 8. Data: 2010-01-05 01:56:22
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 3 Jan 2010 20:15:22 +0100, Virtual wrote:
    >Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    >
    >Wazelina techniczna.

    A tak swoja droga - wazelina sie do gumy nadaje ?

    Wlasnie czytam ze wazelina to weglowodory .. krotszych weglowodorow
    guma nie lubi, przynajmniej zwykla guma.

    J.

  • 9. Data: 2010-01-05 09:12:59
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Wszystko co oleiste - moze byc nawet olej kujawski z pierwszego tloczenia
    koniecznie.

    Piotr.

  • 10. Data: 2010-01-05 14:34:36
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > A tak swoja droga - wazelina sie do gumy nadaje ?
    >
    > Wlasnie czytam ze wazelina to weglowodory .. krotszych weglowodorow
    > guma nie lubi, przynajmniej zwykla guma.

    A poza lapaniem wszelkiego smiecia ma to jakies praktyczne zastosowanie?

    Pozdrawiam
    Kamil