  • 11. Data: 2010-01-05 19:56:21
    Temat: Re: Czym posmarowac uszczelki?
    Od: "Virtual" <f...@o...pl>

    Uzytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisal w wiadomosci
    news:hhvflq$4pp$1@speranza.aioe.org...
    > Uzytkownik "kamil" <k...@s...com> napisal w wiadomosci
    >
    > A poza lapaniem wszelkiego smiecia ma to jakies praktyczne zastosowanie?
    > -------------------
    >
    > Brudzi ubrania w okolicy barków ;-)

    Bralem toto na mala gabke i "przeciagalem" po uszczelkach. Nigdy nie lapalo
    smiecia ani nie brudzilo. Tak jakby pastowac buciory.

    --
    Virtual.

  • 12. Data: 2010-01-06 11:01:03
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Virtual" <f...@o...pl> wrote in message

    > Uzytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisal w wiadomosci

    > Bralem toto na mala gabke i "przeciagalem" po uszczelkach. Nigdy nie
    > lapalo smiecia ani nie brudzilo. Tak jakby pastowac buciory.

    OK, ale nadal nie wiem po co to robic. Buty zaleca sie pastowac, o
    uszczelkach nic instrukcje samochodow nie mowia. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 13. Data: 2010-01-06 14:26:29
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Hej
    >
    > Moze ktos z grupy poleci mi jakis produkt ktorym dobrze by bylo
    > posmarowac uszczelki w drzwiach?
    > Dzisiaj rano mialem problem z otwarciem drzwi :/ Przymarzly do
    > uszczelek. Kilka razy szarpalem i sie udalo otworzyc - ale wole to
    > teraz czyms przesmarowac.
    >

    > Pozdrawiam
    > Rafal
    Widzę że niedługo doktorat ktoś napisze z preparatów do nie przywierania
    uszczelek. Problem przymarzających uszczelek dotyczy tylko tych co wydaje im się
    ze dbają o samochód bo na myjnię jeżdżą. Jest za to całkowicie nieznany
    użytkownikom co im z raz do roku odbija palma i sobie karoserię przetrą woskiem
    i przy okazji przelecą miejsca z którymi stykają się uszczelki. Same uszczelki
    też można taką szmatą przelecieć. Nic im się nie stanie. Smarowanie uszczelek
    jakimiś wazelinami, smarami, olejami i co tam inni powymyślali to beznadziejny
    pomysł. Trochę to działa, ale brudzą potem tak spieprzone uszczelki ubranie.
    Poza tym jak widać po wpisach nie starcza na zbyt długo. Jak ktoś pisze że on
    zawsze czymś specjalnym smaruje to znaczy ze ciągle ma z tym problem. I że te
    smarowidła do niczego się nie nadają.

  • 14. Data: 2010-01-06 20:19:47
    Od: "Virtual" <f...@o...pl>

    > OK, ale nadal nie wiem po co to robic. Buty zaleca sie pastowac, o
    > uszczelkach nic instrukcje samochodow nie mowia. ;)

    Nie wiem. Robilem tak w starszych autach, gdzie woda bywala wszedzie. I
    faktycznie czasami drzwi przymarzaly. Teraz to problem nieistniejacy.

    --
    Virtual.