    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czym podłączyć rzutnik z laptopem (20m)
    Date: Thu, 09 Dec 2010 09:40:50 +0100

    Dnia 08-12-2010 o 23:22:41 Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    napisał(a):

    > Będziesz i tak potrzebował video-splitter w jakiejś porządnej wersji.
    > Jeżeli
    > laptop nie jest urządzeniem przypisanym (każdy przychodzi ze swoim) to
    > masz
    > problem natury "co położyć".
    Będzie przypisany.

    W najgorszym przypadku SVGA i HDMI. DVI da
    > się
    > przełożyć na HDMI (wersja I) lub SVGA (A), więc wsio obecnie używane da
    > się
    > tym obskoczyć.

    No włąśnie też sądzę że hdmi będzie najlepsze.

    Nie wiem, jaką masz geografię, znaczy gdzie projektor,
    > gdzie
    > sala tłumaczy, ale "na skrzyżowaniu" dałbym splitter HDMI/VGA lub tylko
    > HDMI,
    Skrzyżowaniem będzie laptop, teraz pytanie czy obsłuży dwa ekrany hdmi?
    bo monitor też chcę podłączyć na hdmi, czyli będzie rzutnik i monitor
    ewent tel LCD.

    czyli w tym miejscu dać jakąś półeczkę albo porządnej wielkości
    > kanał
    > do kabla no i oczywiście jakieś gniazdo sieciowe, najlepiej sterowane z
    > tego
    > barku. A kabli bym na razie nie kładł, tylko dał, jak J.F. pisze, koryto
    > rozsądnej wielkości.
    Nie da się projektor wisi pod stropem a strop ma kanły naświetlania tak że
    prosty nie jest.
    a że to od razu dach to zapchny jest wełną.

    --
    Pozdr
    JanuszK