  • Data: 2010-12-10 18:24:40
    Temat: Re: Czym podłączyć rzutnik z laptopem (20m)
    Od: robmac <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Gru, 09:35, janusz_kk1 <j...@o...pl> wrote:

    > Vga odpada, najmniejsza rozdz rzutnika to 1024*768 co daje z grupsza 60Mhz
    > za dużop jak na tkie kable, będzie problem z odbiciami.

    Ja się nie znam. Robiłem kable na ponad 40m i w 1280x1024 chodziło bez
    problemu,
    a obraz nie miał zauważalnych zniekształceń. Ale jak na początku
    zaznaczyłem
    nie znam się, więc nie wiedziałem, że nie będzie działać :)

    Co do innych interfejsów wideo, to myslę, że na tą odległość dać
    extender na skrętkę -
    np. HDMI-UTP.

    --
    Robert