  • 1. Data: 2015-12-15 17:15:38
    Temat: Re: Czym otruc szczajace koty?
    Od: p...@g...com

    W dniu niedziela, 12 marca 2006 11:41:18 UTC+1 użytkownik Hinek napisał:
> [...]
    > Zadne srodki odstraszajace na te cholerstwo nie dzialaja. Skutek jest odwrotny,
    > koty sa msciwe i natychmiast szczaja tam gdzie wyczuja rozpylony srodek ktory ma
    > je odstraszac.
    > Napewno ten problem jest bardziej powszechny.
    >
    > Milosnicy kotkow napewno nie powiedza jaka jest najlepsza trucizna.
    > Ale ja nie widze powodu zeby ponosic niemale straty z powodu czyjejs niezdrowej
    > milosci do kotow
    >
    > Trutka na szczury w rybie?, watrobce?
    > Moze jest jakas lepsza, bardziej humanitarna trutka?

    najlepiej jest kupic tanie żarcie wilgotne dla kotów, takie z puszki, można sie
    wykosztowac na to droższe lepszej jakości - lepiej je zwabi. do tego kupujesz zwykły
    paracetamnol, kruszysz na pył 2-3 tabletki ( nie wiecej bo karma bedzie gorzka i nie
    beda chiały wpier...ć:) , mieszasz paracetamol z karmą i czekasz aż zje. koty ponad
    60 krrotnbie wolniej wydalają z organizmu ten lek a tym samym jest bardzo
    toksyczny, upośledza im nerki i w końcu zdychają. myśle że w 10 zł powinienej sie
    zmieścic ze wszytkim.
    ja mam problem na osiedlu z kotami które sraja gdzie popadnie, idzesz rano do pracy
    i sru w gówno kocie wchodzisz. lubie zwierzeta ale koty są głupie. Zawsze mam w domu
    puszke kociego żarcia i awaryjną paczke paracetamolu - to na przywitanie owego
    kota na osiedlu, a co, niech sobie poje :) hahaha

  • 2. Data: 2016-04-08 13:06:26
    Od: w...@g...com

    Właśnie mi kot zdechł, otruty, podsuneliscie jak dorwać takiego debila, i uwierz
    henio srenio i inny motłochu. Jak złapie na tym kogokolwiek to będzie marzył do końca
    swojego zasranego życia o czasach kiedy miał tylko problem z kotem walesajacym się
    koło samochodu.
    Karol

  • 3. Data: 2016-04-08 15:00:06
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-08 o 13:06, w...@g...com pisze:
> [...]
    swojego zasranego życia o czasach kiedy miał tylko problem z kotem walesajacym się

    A ja jakbym znalazł takiego wałęsającego się kota na mojej posesji
    znalazłbym jego właściciela i przekonał go do tego by trzymał go na
    swoim terenie, raz na zawsze.

    Lewis

  • 4. Data: 2016-04-08 16:39:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Lewis,

    > A ja jakbym znalazł takiego wałęsającego się kota na mojej posesji
    > znalazłbym jego właściciela i przekonał go do tego by trzymał go na
    > swoim terenie, raz na zawsze.

    Niby w jaki sposób chcesz zmusić kota do trzymania się określinego
    terenu?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2016-04-08 17:24:02
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    > Niby w jaki sposób chcesz zmusić kota do trzymania się określinego
    > terenu?

    Kota nie ale właściciela do trzymania futrzaka w domu już tak ;)

    Lewis

  • 6. Data: 2016-04-09 11:46:50
    Od: <5...@2...114650.invalid> (Tom N)

    Lewis w

    > Kota nie ale właściciela do trzymania futrzaka w domu już tak ;)

    Tobie się podmioty pomieszały -- kot nie ma właściciela...

    --
    'Tom N'

  • 7. Data: 2016-04-09 12:07:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tom,

    Saturday, April 9, 2016, 11:46:50 AM, you wrote:

    > Tobie się podmioty pomieszały -- kot nie ma właściciela...

    Kot miewa ,,właściciela". Z naciskiem na miewa. Tylko stosunek
    własnosci jest trochę odwrotny.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2016-04-09 12:26:20
    Od: <1...@9...122620.invalid> (Tom N)

    RoMan Mandziejewicz w

    > Kot miewa ,,właściciela". Z naciskiem na miewa. Tylko stosunek
    > własnosci jest trochę odwrotny.

    Toż o tym pisałem. A mam 9+4 kilogramów kociorstwa, które nie ma nic innego
    do robienia tylko jeść, spać, miziać się (dać się głaskać), srać, jeść...
    :)

    --
    'Tom N'

  • 9. Data: 2016-04-10 22:00:41
    Od: Hinek <h...@f...pl>

    > Niby w jaki sposób chcesz zmusić kota do trzymania się określinego
    > terenu?

    Nie do mnie te pytanie, ale jako wątkotwórca odpowiadam:
    Psem! Psem który lubi aportować koty.
    Teren mam ogrodzony, jest tabliczka ostrzegawcza i koty u mnie nie
    bywają. Chyba potrafią czytać. No może nie wszystkie. Przez ostatnie
    lata były dwa co nie potrafiły...

    Ale to nieistotne! Co innego mnie tu cieszy i śmieszy.
    Udało mi się stworzyć wiecznie żywy wątek! Właśnie minęła dziesiąta
    rocznica od chwili gdy go założyłem :) Ciekawe czy jest aktywny na
    PMS jakiś starszy?

    --
    Hinek

  • 10. Data: 2016-04-10 22:17:57
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

> [...]
    > Udało mi się stworzyć wiecznie żywy wątek! Właśnie minęła dziesiąta
    > rocznica od chwili gdy go założyłem :) Ciekawe czy jest aktywny na

    Gratki kolego :)

    Endriu