  • Data: 2013-03-11 19:25:12
    Temat: Re: Czym myć ekrany dotykowe
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:1mzo3ovwj2x1k.1e2qf6c41rss$.dlg@40tude.net...

    > oryginalna szybka producenta zapewne kosztuje w okolicach 1 zl, w hurcie
    > oczywiscie :-P
    >
    > Jakos tak naklejacze folijek nie narzekaja znaczaco,

    Naklejacze folijek zwykle je naklejają zanim mieli jeszcze okazję
    nacieszyć się jakością używania telefonu bez folijki, a więc jak ten
    kanarek w klatce u Tuwima - nie zaznali czegoś więc im tego nie brakuje.
    Ja sobie nałożyłem folijkę na iPhone4 po długim czasie używania w chwili
    słabości :-) jak mi się zrobiła jakaś mikro rysa od kluczy i nie wytrzymałem
    z folijką dwu dni... Telefon po prostu działa inaczej, dużo gorzej.

    > choc wlasnie
    > zauwazylem - pojemnosciowy digitizer na samsungu wariuje przy podlaczonej
    > ladowarce. Hm, z powodu folijki ?

    To chyba problem Samsunga... iPhone nie wariuje przy podłączonej ładowarce
    :-)

    > Ale to cos zmienia w kwestii wrazliwosci na rozpuszczalniki ?

    No jasne że zmienia. Przecież jeśli nie masz wymagania że folijka ma być
    miękka to możesz zastosować zupełnie inne plastiki, lub szkło bardziej
    odporne na rozpuszczalniki, jak właśnie w touchscreenach pojemnościowych.

    A jednak.