  • Data: 2013-03-10 20:52:51
    Temat: Re: Czym myć ekrany dotykowe
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:8jpqtz40jfau.7szn8awzslax.dlg@40tude.net...

    > A jaka to roznica macac szklo czy plastik ? :-)

    No zasadnicza - pisałem już o tym...
    Producenci dokładają dużych starań aby warstwa szkła jaka oddziela
    użytkownika od ekranu telefonu była jak najbardziej przeźroczysta,
    jak najlepiej minimalizowała odblaski, była odporna na ciapcianie
    palcami (iPhone ma lipofobowe pokrycia) i aby niezawodnie działał
    digitizer touchscreena. I Ty teraz na urządzenie kosztujące 2000-3000zł
    nakładasz folijkę za 10zł i oczekujesz że będziesz mieć te same wrażenia
    z użytkowania urządzenia?

    > A ten ekran dotykowy to od macanej strony ?

    Znowu nie doczytałeś że insza inszość to ekran pojemnościowy
    a inna inszość rezystywny, gdzie warstewka musi być miękka
    i się mechanicznie uginać pod palcem aby wyczuć ten palec?

    > Co nie zmienia meritum: alkohole z reguly plastikom nie szkodza.

    Z reguły nie, ale jemu zmatowiły.