  • Data: 2012-06-12 13:56:19
    Temat: Re: Czym jest programowanie?
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-12 12:32, AK pisze:

    > Kolejna bzdura i nieprawda.
    > PS: Odpowiadajac pamietaj, ze jednym z moich pracodawcow bylo np. Asseco.
    > PS1: owszem. Wiem ze do [pewnuch zastosowan "bankowych" i czyste C moze
    > byc uzyteczne, ale .. sa to raczej spacyficzne zastosowania "bankowe"
    > (nazwal bym
    > je raczej "gieldowo-spekulacyjnymi":).

    Czyli nieprawda, ale prawda. Uważaj na nisko latające domniemane
    kwantyfikatory ogólne 8-)

    > Nooo. Naprawde co jak co, ale wyceny derywatow (chyba tez swapow i
    > forwardow;)
    > w zaden sposob nie da sie "oprogramowac" skutecznie w czym innym niz
    > jedynie w C++ :)

    Czasem "skutecznie" oznacza: z minimalnymi opóźnieniami
    i z przewidywalnym zużyciem zasobów. I wtedy zwykle .NET i Java
    odpadają. Głównie z drugiego powodu.

    > PS: Chlopie nie osmieszaj sie :(.

    I wzajemnie - ze względu na kwantyfikatory.

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net