  • Data: 2012-06-12 14:15:48
    Temat: Re: Czym jest programowanie?
    Od: "AK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Kierski" <n...@p...net> napisał:

    > Czyli nieprawda, ale prawda. Uważaj na nisko latające domniemane
    > kwantyfikatory ogólne 8-)

    Ilu programistow tyczy ta "nieprawda" ?.
    Ilu z tu piszacych nadaje sie do programowania "szybkiego obrotu gieldowego"
    juz nie mowiac o pewnej czesci "pracodawcach" tej tematyki ?:)
    /Przyznaje sie bez bicia ze ja napewno nie mimo 30 prawie lat w C/C++ i
    (kiedys) doskonalej znajomosci assemblera i programowania "obok BIOSu/jadra"
    czyli na portach (ale nie tych TCP/UDP itp).
    Slowem: nie piszmy o zupelnych skrajnosciach i "meandrach" (w sensie tematyki)
    programowania bo szkoda na nie klawiatury.

    > Czasem "skutecznie" oznacza: z minimalnymi opóźnieniami
    > i z przewidywalnym zużyciem zasobów. I wtedy zwykle .NET i Java
    > odpadają. Głównie z drugiego powodu.

    Wcale niekoniecznie.
    "Szybka reakcja gieldowa" wcale nie zalezy tak bardzo wylacznie od jezyka.
    Fakt ze stosunek siec/dysk/pamiec bardzo sie zmniejszyl ostatnimi laty
    ale nie tyle, aby stosunek CLI/ASM byl jedynie decydujacy.

    AK