  • 11. Data: 2011-10-19 12:29:01
    Temat: Re: Czym formalnie się różni motocykl od samochodu?
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości
    news:4e9e9c10$0$5812$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jak się chwalisz to chociaż byś pokazał :)

    http://imageshack.us/photo/my-images/441/dscn8485.jp
    g/
    http://imageshack.us/photo/my-images/202/dscn8487o.j
    pg/
    http://imageshack.us/photo/my-images/31/dscn8486g.jp
    g/

  • 12. Data: 2011-10-19 13:49:54
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    WS <L...@c...pl> writes:

    > 45) motocykl - pojazd samochodowy jednośladowy lub z bocznym wózkiem -
    > wielośladowy;
    > 46) motorower - pojazd jednośladowy lub dwuśladowy zaopatrzony w
    > silnik spalinowy o pojemności
    > skokowej nieprzekraczającej 50 cm3, którego konstrukcja ogranicza
    > prędkość jazdy do 45 km/h;
    >
    > czyli wynika z tego, ze mozna trojkolowca zarejestrowac jako samochod
    > lub motorower - motocykl odpada (chyba, ze wyglada jak motocykl z
    > wozkiem bocznym :) ) , moze jeszcze jako ciagnik rolniczy by sie
    > dalo ;)

    Trójkołowiec to chyba _trójśladowy_ jest, nie?

    MJ

  • 13. Data: 2011-10-19 14:00:49
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Trójkołowiec to chyba _trójśladowy_ jest, nie?
    >
    > MJ

    A to jest jeszcze motor, czy już auto? Bo toto na bazie motocykla
    zbudowane...
    http://www.dziennikzachodni.pl/motofakty/441112,biel
    sko-biala-velorexy-w-miescie-bolka-i-lolka-zdjecia,3
    ,2,id,t,sm,sg.html
    T.

  • 14. Data: 2011-10-19 16:00:30
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Fajny bzyk :)

  • 15. Data: 2011-10-19 19:36:53
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-10-19 16:00, Nex@pl pisze:
    > Fajny bzyk :)

    Ino że to jest pojazd 5cio śladowy :D

    NO jak odpiąć przyczepkę to dwuśladowy :)

    Pozdrawiam !

  • 16. Data: 2011-10-19 19:48:39
    Temat: Re: Czym formalnie si? r??ni motocykl od samochodu?
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-10-19 14:00, T. pisze:

> [...]
    > zbudowane...
    > http://www.dziennikzachodni.pl/motofakty/441112,biel
    sko-biala-velorexy-w-miescie-bolka-i-lolka-zdjecia,3

    Wózek inwalidzki ;) a nasze czy tam nie nasze Duo to czyj był wynalazek
    ?? i jak to rejestrowali ? pamiętam tylko że miały one rejestracje
    motorowerowe ;)

    Pozdrawiam !

  • 17. Data: 2011-10-19 19:58:06
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2011-10-19 12:02, BartekK pisze:
    > ...albo na gąsienicach. Zarejestruje się jako pojazd specjalny, lub
    > rolniczy

    Albo przypełznie czymś takim: ;-)

    http://www.banzaj.pl/ZIL-4904-radziecki-potwor-na-sr
    ubach-26687.html

    T.

  • 18. Data: 2011-10-19 20:34:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 19 Oct 2011 19:58:06 +0200, Tomasz Finke napisał(a):

    > Albo przypełznie czymś takim: ;-)
    > http://www.banzaj.pl/ZIL-4904-radziecki-potwor-na-sr
    ubach-26687.html

    Z tym akurat sprawa trywialnie prosta - nie nadaje sie na asfalt, niszczy
    go = niedopuszczony do poruszania po drogach publicznych :-)

    J.

  • 19. Data: 2011-10-19 20:37:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 19 Oct 2011 02:23:04 -0700 (PDT), WS napisał(a):
> [...]
    > lub motorower - motocykl odpada (chyba, ze wyglada jak motocykl z
    > wozkiem bocznym :) ) , moze jeszcze jako ciagnik rolniczy by sie

    Jest nowe brzmienie

    45) motocykl - pojazd samochodowy zaopatrzony w silnik spalinowy o
    pojemności skokowej przekraczającej 50 cm3, dwukołowy lub z bocznym wózkiem
    - wielośladowy; określenie to obejmuje również pojazd
    trójkołowy o symetrycznym rozmieszczeniu kół;

    Ale wchodzi 11.02.2012

    > PS. natomiast slyszalem, ze kiedys udawalo sie rejestrowac quady jako
    > motocykle, ale na jakiej podstawie to nie wiem, bo z ww definicji
    > wynika, ze sie nie da...

    Teraz quady rejestru...owac sie bedzie jako quady.

    J.

  • 20. Data: 2011-10-28 01:01:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 19 Oct 2011 11:01:20 +0200, T. napisał(a):

    > Tak sie zastanawiam.
    > Czy trójkołowiec jest samochodem, czy motocyklem? Co o tym stanowi? Rodzaj
    > keirownicy? Ktoś coś podpowie?
    > T.

    Niczym - zgodneiz PoRD każdy motocykl jest samochodem osobowym..

    --