  • Data: 2017-05-09 14:00:47
    Temat: Re: Czyja by była wina ?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Uprzywilejowany, to może być pojazd. Droga jest z pierwszeństwem
    > przejazdu. Zrobili wyjazd z parkingu z pierwszeństwem przejazdu.
    > Oznakowali tak, żeby ślepy z daleka widział - mrugające elektryczne
    > znaki, ostrzeżenia "ZMIANA ORGANIZACJI RUCHU" itp. Tak zrobili, bo
    > wcześniej nie dało się wyjechać z tego wielopoziomowego parkingu,
    > natomiast wjechać bez przeszkód. Wewnątrz parkingu tworzył się jeden
    > wielki kociokwik i komora gazowa do eksterminacji klientów przybyłych
    > samochodami do eleganckiej galerii handlowej.
> [...]
    W Wagrowcóu jakis czas temu zmienili organizację ruchu na jednej drodze.
    Dotychczas pierwszenstwo było prosto.
    Teraz pierwszenstwo jest dla wyjezdzajacych z przejazdu kolejowego.
    Ale oczywiście znaków uwaga zmiana nie dali.
    Efekt - kilka bardzo powaznych wypadków.
    Wniosek - oznakowanie to jedno, przyzwyczajenia ludzi i ich percepcja to
    drugie - i jedno i drugie musi być uwzględnione.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.