  • Data: 2017-05-08 15:29:33
    Temat: Re: Czyja by była wina ?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-05-08 o 14:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Poldek p...@i...eu ...
    >
    >(...)
    >>
    > Jakos tak zarzadcy w wiekoszosci organizuja ruch, ze małe waskie drogi
    > osiedlowe ustepują pierwszenstwa tej głównej ;-)

    Masz gdzieś definicję "drogi osiedlowej"?
    Bo o strefie ruchu, strefie zamieszkania czy drodze wewnętrznej
    słyszałem, że nie wspomnę o drodze gruntowej.

    To, co w tej chwili sobie przypomniałem:

    https://www.google.pl/maps/@52.1922255,20.8975027,3a
    ,75y,219.92h,75.64t/data=!3m6!1e1!3m4!1sGz8RZnFuglzP
    bYMu4ww07g!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    albo krócej:

    http://tnij.at/osiedlowa

    Droga wg Twojej nomenklatury "główna" to Tomcia Palucha, a za garażem po
    prawej nagle wyskakuje "osiedlowa" Balbinki.
    Ale o dziwo, skrzyżowanie równorzędne i niepozorna Balbinki ma
    pierwszeństwo.

    Widziałem już w Polsce skrzyżowania dwupasmowej z jednopasmową, gdzie
    nie było znaków, nawet "wcześniej" i były to skrzyżowania równorzędne.
    Ale na szczęście tylko przez kilka tygodni, aż do postawienia znaków.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam