  • Data: 2017-05-08 14:00:51
    Temat: Re: Czyja by była wina ?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > A skąd wiadomo, że jest to akurat główna?

    Ponieważ gdzies wczesniej był znak ze jestes na drodze z pierwszenstwem i
    ten znam nie został odwołany.
    Moze stac 5 skrzyzowań wczesniej...

    > Jeśli pisząc o tym, że skrzyżowania równorzędne są wyjątkiem masz na
    > myśli ilość takich skrzyżowań, to możemy dyskutować.

    Oczywiście ze ilosc.

    > Ja nie mam danych
    > ile jest w Polsce skrzyżowań bez znaków, a ile ze znakami. Obawiam się
    > jednak, że nawet biorąc czysto statystycznie mogłoby się okazać, że
    > większość to równorzędne. One są zwykle przy mniejszych drogach i
    > rzadziej przez takie skrzyżowania się przejeżdża.
    > Natomiast jeśli pisząc o "wyjątku" i "regule" chodzi ci o zasady, to
    > tu sprawa jest całkiem jasna i uregulowana w przepisach. Na każdym
    > skrzyżowaniu obowiązuje "zasada prawej strony", chyba że co innego
    > wynika ze znaków drogowych. Takie są reguły, czy ci się to podoba, czy
> [...]

    Ja nie twierdze ze nie - formalnie masz racje.
    Tyle tylko, ze w zdecydowanej wiekszosci obowiązkuje ta druga czesc
    przepisu bo organizacja wynika ze znaków drogowych - ja prezentuje
    podejscie praktyczne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...