  • 11. Data: 2009-08-31 19:44:06
    Temat: Re: Czy zasilacz pociągnie...
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    JAA pisze:
    > Witam,
    > Odziedziczyłem kompa, którego chcę upgrade'ować. W obudowie jest
    > zasilacz 400W zasilacz iBox. do tej pory na tym zasilaczu śmigały 3HD
    > (120, 250 i 500GB), Athlon 3000+, 2x521RAM, jakaś stara grafa 32MB,
    > karta muzyczna i DVDR i jakoś nie było kłopotów
    >
    > Zastanawiam się, czy pociągnie gdy wsadzę do niego:
    >
    > Intel Core2 Quad Q9550 2,83 GHz
    > Asus P5QC
    > Corsair Twin2X DDR2 2x 2GB 1066 MHz CL5-5-5-15
    > GeForce 8400 GS Asus Silent 512MB HDTV & DVI
> [...]

    Nie szkoda Ci tego zestwu? Ten zasilacz to chlam. W najgorszym wypadku w
    momencie awarii zjara Ci reszte kompnonetow.

  • 12. Data: 2009-08-31 20:11:30
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    Athlon 3000+ pobiera dużo więcej prądu w spoczynku od Q9550 ale ciutke mniej
    pod obciążeniem przez co zasilacz nie jest tak mocno szarpany. Lepiej
    dorzucić trochę do jakiejś 450W bardziej markowej bo ibox to badziewie i
    pewnie będzie ci często resetował kompa i może doprowadzić do większych
    uszkodzeń. Na zasilaczu nie warto oszczędzać. Przynajmniej 10% wartości
    zestawu to powinna być reguła w doborze zasilacza. Kupujesz kompa za 2000 to
    wsadź zasilacz za 200 a resztę na pozostałe części.

  • 13. Data: 2009-08-31 21:02:59
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 31-08-2009 o 18:37:03 JAA <no_spam@nie..com> napisał(a):

    > Witam,
    > Odziedziczyłem kompa, którego chcę upgrade'ować. W obudowie jest
    > zasilacz 400W zasilacz iBox.

    Pociągnie, ale nie o same waty tu chodzi.
    Pamiętaj, Twój zasilacz jest na czarnych listach!
    http://www.benchmark.pl/phpBB3/viewtopic.php?f=20&t=
    3596
    http://www.techworks.pl/forum/index.php?topic=2643.0
    http://nvision.pl/forum/lofiversion/index.php/t38645
    .html

    Zasilacz prócz (przeważnie bzdurnie podawanych) obciążeń,
    posiada jeszcze inne bardzo ważne parametry:
    sprawność, stabilność, poziom tętnień i zakłóceń, jakość,
    wytrzymałość, poziom zabezpieczeń czy choćby głośność lub
    gwarancja.
    Jeżeli nie zależy Ci na sprzęcie to iBox jest OK :)

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 14. Data: 2009-08-31 21:20:18
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "JAA" <no_spam@nie..com> wrote in message news:h7h7tb$fed$1@newsread.aster.pl...
    > [...]jak padnie, to padnie.

    przy okazji palac plyte procka i grafike :D