  • 1. Data: 2018-01-06 12:41:47
    Temat: Czy zainstalowałeś już najnowszy service pack do swojego auta?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    http://moto.onet.pl/aktualnosci/tysiace-samochodow-w
    -polsce-do-naprawy/vw04zd

    "W Infiniti i Mercedesie istnieje ryzyko samoczynnego wybuchu poduszki
    powietrznej bez powodu.
    Po włączeniu tempomatu w Mercedesie Klasy G, trudno będzie zatrzymać
    samochód nawet po wciśnięciu pedału hamulca do oporu. O tym, że hamujemy,
    jadąc Audi Q3, kierowcy innych pojazdów nie dowiedzą się ze świateł stopu,
    bo mogą one nie działać. W Mitsubishi mogą się otworzyć drzwi w trakcie
    jazdy. Wszystko z powodu problemów z zamkami"

    Poziom dna już chyba osiągnięty, bez service packa strach wyjeżdżać z
    salonu.
    Pół biedy, że auto może się zatrzymać w niepatrolowany sposób, ale
    poniższe może grozić śmiercią:

    "W grupie Volkswagena na cenzurowanym znalazły się niewłaściwe oprawy
    łożysk tylnych kół. Audi A3 i Q2 wyprodukowane w sierpniu (4 sztuki) oraz
    takie modele Volkswagena jak Arteon, Passat oraz Golf (produkcja
    sierpień-wrzesień 2017) mają zamontowane oprawy o nieodpowiedniej
    wytrzymałości zmęczeniowej materiału. Istnieje ryzyko poluzowania połączeń
    śrubowych oraz uszkodzenia podzespołu. Audi i VW informują również o
    ,,negatywnym wpływie na zachowanie stabilności pojazdu". Innymi słowy,
    problemy z łożyskami mogą się przyczynić do kłopotów z działaniem układów
    ABS czy ESP."

    TG

  • 2. Data: 2018-01-06 13:03:57
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    (ja co prawda nie zostałem dopuszczony)

    ale te samochodowe rozwiązania technologiczne...

    taki problem wprowadzający (z innej dziedziny):
    ja myślałem że piece gazowe mierzą sobie temperaturę i sobie ją
    wyrównują... a tu się okazało, że to zupełna nieprawda... podobno są
    jakieś krzywe grzania i takie tam... idiotyzmy...

    przy okazji, jeszcze o gaźniku... ciekawi mnie jakie to ciśnienie
    powstaje w silnikach dwusuwowych, że tak zasysa paliwo, że to paliwo się
    rozpyla... bardzo mnie to ciekawi.

  • 3. Data: 2018-01-06 13:12:01
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Tomasz Gorbaczuk pisze tak:

    > moto.onet.pl/aktualnosci

    Onet z głupotami dopadnie cię nawet w usenecie biedny człeku ;)

    Tam to musi się pracować. Przemku tak Łukaszu :)
    Spasione miśki z kozimi bródkami.

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 4. Data: 2018-01-06 18:02:50
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .

    >http://moto.onet.pl

    >Poziom dna już chyba osiągnięty

    dna onetu

  • 5. Data: 2018-01-06 20:07:16
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2018 o 18:02 Ghost <n...@d...pl> pisze:

    > dna onetu

    https://www.samar.pl/__/19/19.m/51/19.t/6/19.2a/9668
    8/Volkswagen---Akcja-serwisowa-Passata--Arteona-i-Go
    lfa.html

    https://www.samar.pl/__/19/19.m/29/19.t/6/19.2a/9676
    2/Mercedes---Klasa-G-z-wad%C4%85-oprogramowania-ESP.
    html

    https://www.samar.pl/__/19/19.m/51/19.t/6/19.2a/9323
    9/Volkswagen---Kontrola-w-Volkswagenach.html

    https://www.samar.pl/__/19/19.m/29/19.t/6/19.2a/9406
    4/Mercedes---Poduszkowy-problem-w-Mercedesach.html

    i wiele innych.

    TG

  • 6. Data: 2018-01-07 23:03:26
    Od: Poldek <p...@i...eu>

> [...]
    > słowy, problemy z łożyskami mogą się przyczynić do kłopotów z działaniem

    Nie jest to jakąś szczególną sensacją. W każdej marce akcje serwisowe są
    co chwilę. Bardziej, lub mniej oficjalnie. Nie raz odbierając samochód
    po przeglądzie w ASO dowiadywałem się, że wymieniono np. jakiś sworzeń w
    układzie kierowniczym.

  • 7. Data: 2018-01-08 18:25:13
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2018 o 23:03 Poldek <p...@i...eu> pisze:

> [...]
    > co chwilę. Bardziej, lub mniej oficjalnie. Nie raz odbierając samochód
    > po przeglądzie w ASO dowiadywałem się, że wymieniono np. jakiś sworzeń w

    Nie chodzi mi o żadną markę a "jedynie" o ilość i kaliber tych
    aktualizacji.
    10-15 lat temu było tego dziadostwa jednak zdecydowanie mniej. Jak się
    kiedyś toyocie zdarzyła wpadka z dywanikami czy tempomatem (nie pamiętam
    już szczegółów) to była afera wałkowana przez pół roku. W tym roku taka
    "wpadka" nie zostałaby nawet zauważona przez media.

    TG

  • 8. Data: 2018-01-08 20:49:47
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

> [...]
    > już szczegółów) to była afera wałkowana przez pół roku. W tym roku taka
    > "wpadka" nie zostałaby nawet zauważona przez media.

    Wydaje mi się że przesadzasz. 30 lat temu, nic się w samochodach nie
    psuło bo dt nic na temat nie mówili, prawda? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 9. Data: 2018-01-09 01:12:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I pomyslec ze zylem w szczesliwych czasach ze jak auto slabo startowalo to
    wystarczylo wyregulowc zawory, ustawic zaplon i przedmuchac gaznik.

  • 10. Data: 2018-01-09 08:49:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 stycznia 2018 01:12:20 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > I pomyslec ze zylem w szczesliwych czasach ze jak auto slabo startowalo to
    wystarczylo wyregulowc zawory, ustawic zaplon i przedmuchac gaznik.

    Fakt
    Bardzo bezawaryjne te auta za PRLu były
    https://youtu.be/1xKQmdLTM_U?t=1013
    ;)