  • Data: 2010-09-12 16:15:41
    Temat: Re: Czy wszystkie adaptery SATA USB sa do niczego?
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Odsyłasz na koszt sprzedawcy. Tak powinno być.

    Oj nie wydaje mi się. Zarówno zwrot towaru jak i wysyłka wiąze się z
    dostarczeniem przez kupującego towaru do firmy, w ktorej kupował. Czy to
    zrobi przy pomocy poczty, kuriera, czy osobiscie to sprawa klienta.

    Owszem, niektore marki stosuja model door2door, gdzie placa za kuriera w
    jedna i druga strone, ale to de facto robi producent, ktory wie co
    wyprodukowal. Nie spotkalem sie z zapisami prawa, ktore to wymuszaja -
    moze jakis przyklad. Nie spotkalem tez sklepu, ktory akceptuje zwroty na
    swoj koszt / ale oczywiscie moze istniec - nikt nie zabroni sklepowi
    zwiekszania kosztow ;)/

    pozdrawiam

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/