eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy warto pomagać osobie która uległa wypadkowi z własnej winy? › Re: Czy warto pomagać osobie która uległa wypadkowi z własnej winy?
  • Data: 2010-09-16 12:57:49
    Temat: Re: Czy warto pomagać osobie która uległa wypadkowi z własnej winy?
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-16 12:47, Cavallino pisze:
    > Nawet na nich widać przepaść jaka jest między Europą, zwłaszcza taką
    > średniego szczebla (jak Polska), a większością z reszty świata.
    > Wystarczy poza nasz kontynent wyjechać.

    dokładnie, w 89roku było to dla mnie jako dziecka traumatyczne
    przeżycie, inny świat bardziej kolorowy itp itd. Teraz może pod tym
    względem się poprawiło (mamy markety itp itd) ale mentalność się nie
    zmieniła a to chyba właśnie ona determinuje zmiany i postęp w dobrym
    kierunku. Mam znajomego który nigdy nie był za granicą dla niego jest w
    polsce super tym bardziej, że pracuje jako urzędnik i realnie w praktyce
    nic nie robi sam się tych chwali na lewo i prawo.

    --
    krzysiek82