eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy warto pomagać osobie która uległa wypadkowi z własnej winy? › Re: Czy warto pomagać osobie która uległa wypadkowi z własnej winy?
  • Data: 2010-09-17 09:49:17
    Temat: Re: Czy warto pomagać osobie która uległa wypadkowi z własnej winy?
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-17 09:33, krzysiek82 pisze:

    > już raz pisałem i teraz powtórzę, nie obchodzi mnie co myślą inni.

    Znakomite podsumowanie, które w sposób wręcz idealny przeczy wielu
    Twoim tezom.

    > Miałeś mnie zainteresować a nie wypisywać swoje teorie.

    LOL - ja miałem Ciebie zainteresować? Chcesz to się zam zainteresuj,
    a nie wypisuj bzdury bez zapoznania się z tematem.

    > Z chęcią wysłucham twojego zdania na temat Słowacji

    Znów sobie zaprzeczasz - przed chwilą pisałeś, że nie interesuje
    Ciebie, co myślą inni. W sumie nie pierwszy raz.

    > a jak będzie sposobność to się przejadę.

    Trzeba to było zrobić wcześniej. Jak sam widzisz, wiarygodność
    tego co wypisujesz jest bardzo mała.