eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy warto pomagać osobie która uległa wypadkowi z własnej winy? › Re: Czy warto pomagać osobie która uległa wypadkowi z własnej winy?
    Date: Thu, 16 Sep 2010 12:52:06 +0200
    From: krzysiek82 <g...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy warto pomagać osobie która uległa wypadkowi z własnej winy?

    W dniu 2010-09-16 12:39, Sebastian Kaliszewski pisze:
    > Przejedź się trochę po świecie to zrozumiesz co to jest syf, brud, bieda
    > czy głupota ogarniająca wszystko w koło.

    często podróżuje i to nie w kapsule zwanej autobusem z przewodnikiem.
    (zwykle na zachód) bo na wschód mnie nie ciągnie. Nie twierdzę, że
    wszędzie jest super, ale nie zmienia to faktu, że nadal negatywnie
    odstajemy od reszty europy. Wystarczy pojechać na Słowację, zdziwiło
    mnie tak to, że na przystankach autobusowych są kwiatki w doniczkach.
    Przecież u nas dawno by je ktoś rozwalił zniszczył i zadeptał.

    > Jest. Nie jest najbogatszym krajem na świecie, ale jest krajem zupełnie
    > cywilizowanym, dobrze podpiętym do najwięszego systemu gospodarczego na
    > świecie, itd.

    niestety może na podstawie papki z mediów można tak myśleć, ale
    zagłębiając się w tą tematykę raczej się tych rewelacji nie potwierdzi.

    > Chyba, że za normalność uznajesz średnią światową -- wtedy to faktycznie
    > nie jest bo "nieco" do przodu odstaje :)

    pod jakim względem do przodu?

    > To raczej ty żyjesz w niewiedzy. Przejedź się po świecie, pożyj trochę
    > gdzie indziej. Wycieczki "all inclusive" nie zaliczam do "pojeżdżenia i
    > pożycia".

    żebyś wiedział nigdy nie byłem na zagranicznej wycieczce typu "all
    inclusive" poruszam się tam gdzie sam mogę samodzielnie dojechać.

    --
    krzysiek82