eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleCzy warto na Moto GP?Re: Czy warto na Moto GP?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Czy warto na Moto GP?
    Date: Thu, 30 Jun 2011 17:25:42 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 27
    Message-ID: <iui4hm$q4e$1@news.onet.pl>
    References: <iu23as$g09$1@inews.gazeta.pl>
    <4e04ab6a$0$2456$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@d...googlegroups.com>
    <iu6jmp$agq$1@news.onet.pl> <iu7rs5$d2p$1@node2.news.atman.pl>
    <iu9v21$g0f$1@news.onet.pl> <iu9vd4$mtr$8@node2.news.atman.pl>
    <iua2lu$uvd$1@news.onet.pl> <iua8en$no9$1@node2.news.atman.pl>
    <iuc2jk$4g1$1@news.onet.pl> <4e0993b5$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
    <iuc9k5$48i$1@news.onet.pl> <iuc9n5$iju$2@node2.news.atman.pl>
    <iuca61$6u6$1@news.onet.pl> <iucaeb$iju$3@node2.news.atman.pl>
    <iudgpk$aei$1@news.onet.pl> <iudjnk$3hk$2@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: dvs157.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1309447542 26766 83.22.52.157 (30 Jun 2011 15:25:42 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 30 Jun 2011 15:25:42 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    In-Reply-To: <iudjnk$3hk$2@node2.news.atman.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 110630-0, 2011-06-30), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:643004
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 29-06-2011 00:14, AZ pisze:

    > Waga nie jest jedynym powodem walenia sie moto w zakrety ale ciezsze
    > moto maja do tego wieksze predyspozycje.
    A guzik prawda, Buza (przed K8) do najlzejszych nie nalezy, zapakowana
    po sufit i dach, nie walila sie w zadnych winklach, nawet w serpentynach
    w Szwajcarii.

    > Co do kolanka - jestem tego
    > samego zdania, nieraz wyprzedzalem goscia ktory wisial jak gibon zeby
    > dotknac kolanem asfaltu a moto prawie w pionie :-)
    Ale to wlasnie o to chodzi, motocykl ma byc jak najbardziej w pionie a
    nie jak najbardziej zlozony. Wiszac jak w/w gibon powodujesz, ze mniej
    zlozony motocykl (bardziej spionizowany ;) ma wieksza przyczepnosc na
    wyjsciu z winkla dzieki temu mozna szybciej dany winkiel pokonac.
    A ze objezdzasz takich kolesi znaczy tylko tyle, ze jeszcze Oni nie
    "umiom" jak sie "naumiom" to przestaniesz ich objezdzac.
    Ja patrzac na siebie zauwazylem ciekawa rzecz, im dluzej jezdze tym
    mniej mam pozamykane opony a winkle jakos szybciej pokonuje (logi z GPS)..
    Ale co tam ja gawedziarz wiem o torowej jezdzie :P

    --
    pozdr
    Rogal
    Tiger1050
    KQ750Axi
    http://www.rogal.riders.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: