  • 50. Data: 2020-10-11 16:59:44
    Temat: Re: Czy warto kupowac nowy samochod ;)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > U mnie się niedawno fotel kierowcy
    > obluzował, oględziny i opinia serwisu że uszkodzone mocowanie,
    > wymiana na koszt koncernu 4 tys. ełro. W sumie wymieniali 2x

    Chłopie, ty wykrecaj to mocowanie i sprzedaj a blacharz za 500 dorobi
    ci nowe. Bedziesz 15 kafli do przodu.
    Podejrzewam ze oni je z czystego złota robią skoro w takiej cenie ;-
    ))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 52. Data: 2020-10-11 17:33:38
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    11 Oct 2020 14:59:44 GMT, Budzik

    > Chłopie, ty wykrecaj to mocowanie i sprzedaj a blacharz za 500 dorobi
    > ci nowe. Bedziesz 15 kafli do przodu.

    Komu ja to niby sprzedam, skoro musieli to dla mnie z Japonii ściągać tak
    rzadki to element podlegający wymianie? Myśleć, myśleć...

    > Podejrzewam ze oni je z czystego złota robią skoro w takiej cenie ;-)

    Podejrzewam że ta cena nie jest adekwatna do wartości, jak większość rzeczy
    w ASO. :P Na szczęście dzięki temu że auto nowe (z 5-letnią gwarancją,
    czyli 2 lata po zakupie jeszcze ją posiadałem) w nosie miałem, i nadal mam,
    ile to było warte.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 53. Data: 2020-10-11 18:03:36
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-10-11 o 14:09, WS pisze:

    > Jesli ASO nie wie, to tym bardziej nie powinno na klienta zwalac ;), tylko sie
    dowiedziec...

    > BTW te nowe maja zbyt duzo automatyki, tutaj np. (tez noofka sztuka) zapalone samo
    sobie jechalo kilka km...
    > https://tvn24.pl/premium/plonaca-kula-na-autostradzi
    e-niewytlumaczalna-smierc-pauliny-4716117

    o, i kolejny kamyczek powstrzymujący przed zakupem nowego auta.
    Chemiczny środek bojowy R1234 użyty w klimatyzacji

    --
    Irokez

  • 54. Data: 2020-10-11 18:18:43
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-10-11 o 14:42, Myjk pisze:
    > Sun, 11 Oct 2020 14:25:28 +0200, Mateusz Bogusz

    Ja z kolei zadzwoniłem i podałem że podpadam pod akcję, podałem VIN.
    Oddzwonili, ustaliliśmy termin, rano o 8 zostawiłem, o 14 odebrałem.
    Oprócz poduszki jeszcze miałem sterownik poduszek wymieniany w Avensis.
    Trochę dziwnie że zabrali Ci auto i dopiero się pytali.

    > Poduszka to akurat rzecz powszechna, często wymieniana po stłuczce, miesjca
    > zajmuje tyle co nic, to mieli na stanie. A na decyzję w ASO oczywiście że
    > muszą czekać, tylko Irokez się przypiął do "salonu" czyli do ASO, które w
    > zasadzie nic samo nie zrobi, ale jednak bierze czynny udział, bo musi
    > zdiagnozować problem i podeprzeć argumentami wniosek do producenta -- bo co
    > niby, ma im koncern dawać części na słowo użytkownika?

    W przypadku Audi z tego wątku, nie zdiagnozowali co to i kazali się
    wypchać. Więc Twoja teoria że "musi zdiagnozować" też diabli wzięła,
    zwłaszcza że nie mają na warsztacie rzeczoznawcy jak czytam. Klient
    dopiero sam sobie załatwia by nie zostać z kupą nieekologicznego złomu
    za ćwierć bańki.

    --
    Irokez

  • 55. Data: 2020-10-11 18:26:24
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-10-11 o 12:30, Myjk pisze:
    > Sun, 11 Oct 2020 10:22:16 +0200, Irokez

    > Skąd wiesz, przecież nowego auta nie kupujesz. Poza tym trzeba było

    no nie kupuję, a co to ma do tego czym przyjechałem?

    > przywieć swój filtr, nikt ci nie bronił.

    chyba nie rozumiesz co czytasz... więc wypunktuję:
    - przyjeżdżasz ze swoim filtrem powietrza na przegląd, wymieniają Ci go
    - za 2 tygodnie masz problem bo szarpie silnik
    - serwis rozpoczyna diagnozę i na początku mówi że musi wymienić Twój
    2-tygodniowy filtr na ich, bo może być źródłem problemu.
    i nic ich nie obchodzi, że jak on jest przyczyną, to bez filtra silnik
    powinien działać jak złoto a zmian żadnych nie ma (żadnych wodotrysków
    typu czujniki przed i po, zwykła 2 litrowa jednostka). Taka procedura w
    książce.

    --
    Irokez

  • 56. Data: 2020-10-11 18:53:02
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2020 o 18:03 Irokez <n...@w...pl> pisze:

    > o, i kolejny kamyczek powstrzymujący przed zakupem nowego auta.
    > Chemiczny środek bojowy R1234 użyty w klimatyzacji

    R1234yf montowany jest już od 5 czy 6 lat. Niedługo nie będzie nic innego
    w klimach samochodowych.

    TG

  • 57. Data: 2020-10-11 18:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

> [...]
    > (z 5-letnią gwarancją, czyli 2 lata po zakupie jeszcze ją
    > posiadałem) w nosie miałem, i nadal mam, ile to było warte.

    ;-D Chciałem tylko zwrocic uwage na absurdalnosc tej wyceny.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 58. Data: 2020-10-11 19:13:55
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > R1234yf montowany jest już od 5 czy 6 lat. Niedługo nie będzie nic
    > innego w klimach samochodowych.

    Na szczęście można wymienić na bezpieczny dla życia R134a.

    --
    Irokez

  • 59. Data: 2020-10-11 22:44:50
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-10-11 o 18:18, Irokez pisze:

> [...]
    > zwłaszcza że nie mają na warsztacie rzeczoznawcy jak czytam. Klient
    > dopiero sam sobie załatwia by nie zostać z kupą nieekologicznego złomu

    Kiedys rozmawiałem z klientem co jeździł takim
    autem za nawet więcej niż cwierć
    I jak o coś tam był spór (wywalało jakiś alarm i włączał
    sie tryb awaryjny) i odmówili gwarancyjnej,
    to zapłacił za usługę (żeby szybko zrobili, bo jeździć chciał)
    a potem wystąpił o zwrot kosztów i miał dobrego
    prawnika i wywalczył zwrot sądownie z jakimiś jeszcze dodatkami.
    Jak ktoś jeździ drogim autem, to stać go
    na dobrego prawnika i ma ludzi od tego, żeby walczyli
    Ale ostatnio widziałem gdzieś (chyba na twitterze)
    historię jak to gościowi niedawno w ramach akcji serwisowej
    wgrali nowe oprogramowanie w jakimś nowym mercu
    i po kilku dniach mu się jakaś sonda na wydechu spaliła,
    to też mu nie uznali gwarancyjnie ale ten z kolei nie miał
    czasu sie o te kilka tysięcy procesować.
    Jeden wygra, drugiego ograją: welcome to the jungle.

  • 60. Data: 2020-10-11 23:12:29
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 09-10-2020 o 14:00, K pisze:
> [...]
    >>> https://www.wykop.pl/artykul/5732569/audi-nie-przewa
    ga-dzieki-technice-bubel-za-350-tys-pln/

    > A wracajac do pytania czy warto kupowac nowe auto? Moim zdaniem nowe
    > auto warto brac tylko w leasing albo najem.

    Jak się okazuje, w przypadku leasingu masz prawo tylko płacić raty i nie
    narzekać na usterki.

    https://www.wykop.pl/link/5506043/mercedes-oszukuje-
    klienta-w-sprawie-s63-amg-za-1-000-000-zl-awantura-w
    /

    yabba