eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy warto kupowac nowy samochod ;)Re: Czy warto kupowac nowy samochod ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!news.mixmin.net!aioe
    .org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed
    .neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.
    neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Czy warto kupowac nowy samochod ;)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <e...@g...com>
    <1kb388hbij32h$.dlg@myjk.org>
    <5f81f305$0$17365$65785112@news.neostrada.pl> <l...@m...org>
    <5f82bff7$0$547$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <rlutjp$p2a$1@dont-email.me> <1rhgwa3lpxoy5$.dlg@myjk.org>
    From: Irokez <n...@w...pl>
    Date: Sun, 11 Oct 2020 18:18:43 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.12.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <1rhgwa3lpxoy5$.dlg@myjk.org>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 29
    Message-ID: <5f833063$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 78.8.186.217
    X-Trace: 1602433123 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17351 78.8.186.217:49473
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2572
    X-Received-Body-CRC: 2918824227
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2686092
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-10-11 o 14:42, Myjk pisze:
    > Sun, 11 Oct 2020 14:25:28 +0200, Mateusz Bogusz
    >
    >> Jak byłem na akcji serwisowej wymiany poduszki kierowcy w kierownicy u
    >> Toyoty, to auto miało być po 2 dniach. Czwartego dnia dzwonie i pytam -
    >> dostałem odpowiedź że przepraszają, mają poduszkę ale jeszcze nie
    >> dostali zgody z centrali.

    Ja z kolei zadzwoniłem i podałem że podpadam pod akcję, podałem VIN.
    Oddzwonili, ustaliliśmy termin, rano o 8 zostawiłem, o 14 odebrałem.
    Oprócz poduszki jeszcze miałem sterownik poduszek wymieniany w Avensis.
    Trochę dziwnie że zabrali Ci auto i dopiero się pytali.

    > Poduszka to akurat rzecz powszechna, często wymieniana po stłuczce, miesjca
    > zajmuje tyle co nic, to mieli na stanie. A na decyzję w ASO oczywiście że
    > muszą czekać, tylko Irokez się przypiął do "salonu" czyli do ASO, które w
    > zasadzie nic samo nie zrobi, ale jednak bierze czynny udział, bo musi
    > zdiagnozować problem i podeprzeć argumentami wniosek do producenta -- bo co
    > niby, ma im koncern dawać części na słowo użytkownika?

    W przypadku Audi z tego wątku, nie zdiagnozowali co to i kazali się
    wypchać. Więc Twoja teoria że "musi zdiagnozować" też diabli wzięła,
    zwłaszcza że nie mają na warsztacie rzeczoznawcy jak czytam. Klient
    dopiero sam sobie załatwia by nie zostać z kupą nieekologicznego złomu
    za ćwierć bańki.


    --
    Irokez

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: