  • 21. Data: 2011-10-06 15:12:14
    Temat: Re: Czy warto kupić urządzenie wielofunkcyjne? Drukarka, skaner itp.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "divek" <d...@o...pl> wrote in message
    news:j6hr4f$m0v$1@news.onet.pl...

    > Niestety w naszym kraju popularnością cieszy się to co jest "dużo, tanio,
    > Tes...o", a stosunkowo dobrze to widać właśnie jak potrzebujesz kupić coś
    > markowego ze średniej lub wyższej półki cenowej - dostępność ograniczona
    > lub zupełny brak, a jak już przyjdzie co do czego to na dostawę trzeba
    > długo czekać.

    Ja kupiłem w USA, w tym sklepie: http://www.frys.com/product/6349841
    Widzę że mają teraz nowy model 635. Ta 630 co kupiłem koledze
    kosztowała jakieś $80 + 9% sales tax. Za te pieniądze to praktycznie bezcen.

  • 22. Data: 2011-10-06 15:45:20
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał w wiadomości grup
    -ip.info...
    > Post Twojego przedpiścy: "Niektóre z urządzeń (np. wiele HP-ków) są dobrze
    > obsługiwane również pod Linuksem (hplip), co może mieć znaczenie, jeśli
    > używasz w biurze komputera z tym systemem." (Message-ID:
    > <j6hvld$k01$1@inews.gazeta.pl>)
    >
    > Twoja teza: "Linux w biurze jest potrzebne, jak kwadratowe koła."
    >
    > Pokaż mi proszę palcem, gdzie ktoś napisał, że komputer z Linuksem w biurze
    > akurat do biurowej pracy musi służyć?

    Na prawdę nie widzisz różnicy biura od firmy?

  • 23. Data: 2011-10-06 16:28:33
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    a co sądzicie o tej drukarce [
    http://aukcja.interia.pl/samsung-clx-3175-kolorowe-u
    rz-wielofunkcyjne-new-i1858085717.html
    ] [ aukcja nie moja , liink tylko w celu zapytania ] , jakby mi udało
    się kupić to bym zastąpił zjebanego Canona PIXMĘ IP3000 , do użytku
    domowego.

  • 24. Data: 2011-10-06 16:45:26
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 6 Oct 2011 17:45:20 +0200, qwerty napisał(a):

    > Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał w wiadomości grup
    -ip.info...

    > Na prawdę nie widzisz różnicy biura od firmy?

    Rozjaśnij proszę mnie nieświadomemu. I wyjaśnij przy okazji, dlaczego "Linux
    w biurze jest potrzebny, jak kwadratowe koła."...

    [ I błąd przyda się na coś - przynajmniej na przestrogę dla drugich. ]
    [ (A.M. Fredro) ]

  • 25. Data: 2011-10-06 16:50:39
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-10-04 22:29, Pszemol pisze:
    > Miałem Canona MP280 i nie jestem zadowolony.
    > Ma dziwne ładowanie papieru od góry - w parę
    > miesięcy coś mu się tam zakurzyło i nie widział
    > papieru. Potem z przodu, te drzwiczki idiotyczne
    > się wyłamały gdy potrąciłem je ramieniem odsuwając
    > się od biurka na fotelu z kółkami - nie polecam.

    Ja używam, podobnego. Więcej nie kupię Canona. Jak skończyły się modele
    typu IPxxxx to Canona nie kupię. Potwierdzam wszystko co opisałeś.

    HP - :) wolne żarty. Miałem ostatnimi 3 laptopy tej firmy, jeden
    pozostał w użyciu. Też nie kupię więcej HHP. Drukarek już trochę
    przeżyłem tej firmy i osobiście nie kupię. Te ich atramenty cenowo
    wykończą, zamienniki chyba też najtańsze nie są.
    Na dzień dzisiejszy gdybym miał kupić to Brothera. Atrament przynajmniej
    taniutki (zamiennik), a drukują tak jak powinny.

  • 26. Data: 2011-10-06 17:15:08
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    > Ja używam, podobnego. Więcej nie kupię Canona. Jak skończyły się modele
    > typu IPxxxx to Canona nie kupię. Potwierdzam wszystko co opisałeś.
    a co, te nowe Canony to naprawdę ażz taka lipa że nie warto kupować

  • 27. Data: 2011-10-06 17:32:30
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Thu, 6 Oct 2011 12:21:05 +0200, Przemysław Ryk

    >U znajomych w małej firmie stoi leciwy już komp z Celeronem 1,8 GHz, 1 GB
    >ramu, 4 dyskami w RAID5 i robi za router, serwer plików, serwer FTP, http i
    >poczty. Więc może trochę uważaj na nisko przelatujące kwantyfikatory. ;D

    I, jak rozumiem, ten router i serwer FTP nieustannie korzystają
    z drukarki.

    --
    Maciej Bójko

  • 28. Data: 2011-10-06 17:34:28
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Rozjaśnij proszę mnie nieświadomemu. I wyjaśnij przy okazji, dlaczego "Linux
    > w biurze jest potrzebny, jak kwadratowe koła."...

    tragedia! ja w firmie w biurze używam linuksa już chyba 5 lat. Co ja
    teraz biedny zrobię!

    ToMasz

  • 29. Data: 2011-10-06 17:39:37
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 06.10.2011 16:48, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości grup
    >
    > W jakim biurze pracujesz? Jakoś nie kojarzę programu do fakturowania,
    > analiz wielowymiarowych, czy środkami trwałymi pod linuxa.
    w polsce jest pewna ilość osób prowadzących działalność gospodarczą i
    jednocześnie korzystających w pracy z komputera. Ile procent tych osób
    ma na komputerach program do analiz wielowymiarowych? Jeśli 95% -
    przepraszam, nieznam sie, juz spadam. jeśli 75% to dyskusja jest
    otwarta. jeśli natomiast mniej niż 50% to robisz z siebie błazna

    ToMasz

  • 30. Data: 2011-10-06 17:59:20
    Od: G Nowak <g...@g...com>

> [...]
    > Widzę że mają teraz nowy model 635. Ta 630 co kupiłem koledze
    > kosztowała jakieś $80 + 9% sales tax. Za te pieniądze to praktycznie

    Jak sie tam mieszka mozna kupowac, bedac w EU to nieporozumienie. Nie
    dosc, ze w USA maja najchujowiejsze uslugi pocztowe na calym swiece to
    jeszcze trzeba zaplacic VAT + handling fee przed odbiorem.

    --
    Pozdr