eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetCzy warto kupić urządzenie wielofunkcyjne? Drukarka, skaner itp.Re: Czy warto kupić urządzenie wielofunkcyjne? Drukarka, skaner itp.
  • Data: 2011-10-06 16:50:39
    Temat: Re: Czy warto kupić urządzenie wielofunkcyjne? Drukarka, skaner itp.
    Od: Jawi <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-04 22:29, Pszemol pisze:
    > Miałem Canona MP280 i nie jestem zadowolony.
    > Ma dziwne ładowanie papieru od góry - w parę
    > miesięcy coś mu się tam zakurzyło i nie widział
    > papieru. Potem z przodu, te drzwiczki idiotyczne
    > się wyłamały gdy potrąciłem je ramieniem odsuwając
    > się od biurka na fotelu z kółkami - nie polecam.

    Ja używam, podobnego. Więcej nie kupię Canona. Jak skończyły się modele
    typu IPxxxx to Canona nie kupię. Potwierdzam wszystko co opisałeś.

    HP - :) wolne żarty. Miałem ostatnimi 3 laptopy tej firmy, jeden
    pozostał w użyciu. Też nie kupię więcej HHP. Drukarek już trochę
    przeżyłem tej firmy i osobiście nie kupię. Te ich atramenty cenowo
    wykończą, zamienniki chyba też najtańsze nie są.
    Na dzień dzisiejszy gdybym miał kupić to Brothera. Atrament przynajmniej
    taniutki (zamiennik), a drukują tak jak powinny.