eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetCzy warto kupić urządzenie wielofunkcyjne? Drukarka, skaner itp.Re: Czy warto kupić urządzenie wielofunkcyjne? Drukarka, skaner itp.
  • Data: 2011-10-06 14:04:34
    Temat: Re: Czy warto kupić urządzenie wielofunkcyjne? Drukarka, skaner itp.
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2011-10-04 14:44, Niki wrote:
    > Krótkie pytanie do fachowców. Czy warto kupić urządzenie wielofunkcyjne,
    > zawierające drukarkę, skaner, faks, xero itp. do zastosowań typowo biurowych
    > (nie profesjonalnych), czy lepiej kupić te urządzenia pojedynczo?
    > A jeśli tak, to jaką markę/model polecacie (tych wielofunkcyjnych)? Atramentowe
    > czy laserowe? Tak do 1700 zł.

    IMHO Tak - w małym biurze zaoszczędzasz sporo miejsca (sprawdzone).
    Oczywiście jest ryzyko, że sprzęt padnie i trzeba będzie oddać do
    serwisu. Ja w tym celu trzymam kiedyś kupione najtańsze urządzenie HP.


    Do pracy z zdecydowanie nie polecam HP:
    a) koszty materiałów eksploatacyjnych (chyba, że są już zamienniki -
    warto sprawdzić)
    b) fatalne, koszmarne oprogramowanie HP. OKI, Samsung maja o niebo
    lepsze - mam na myśli oczywiscie obsługę skanera bez ADF. Biorąc pod
    uwagę, ze w tradycyjnym zastosowaniu HP to koszmar (nie można
    wygenerować PDF'a bez tworzenia wirtualnej drukarki typu cutePDF), jest
    baaardzo wolne, baaardzo zasobożerne. Jak ktoś lubi cierpieć niech
    wybiera HP (skanery)

    >
    > Pozdrawiam, Niki
    >


    --
    Western Digital Silver Partner - http://luktronik.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: