  • 1. Data: 2009-01-02 22:09:16
    Temat: Czy warto kupić
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Jutro jadę z koleżanką na giełdę, żeby jej pomóc w wybraniu używanego
    komputera.
    Który z tych dwóch będzie lepszy? Ja myślę, że ten pierwszy.
    Czy warto któryś z tych komputerów kupować, czy to jest złom?

    1)
    Procesor: Intel Pentium 4 2,8 GHz
    Płyta główna: chipset Intel i845G
    Pamięć operacyjna: 1 GB
    Dysk twardy: 80 GB
    Stacja dyskietek FDD 3.5"
    Napęd: CD-ROM (ale można zmienić na nagrywarkę)
    Karta sieciowa 10/100 Mb/s Fast Ethernet na płycie
    Karta muzyczna zintegrowana
    wejścia/wyjścia:2 x PS/2, 6 x USB 2.0, LPT, 2x COM RS232, VGA, LAN RJ45,
    3 x audio, FireWire IEEE1394
    Karta graficzna Intel zintegrowanana

    2)
    IBM NETVISTA
    Płyta główna: chipset Intel i845G
    Procesor: Intel Pentium 4 2,7 GHz

    Pozdrawiam,
    --
    animka

  • 2. Data: 2009-01-02 22:42:58
    Temat: Re: Czy warto kupić
    Od: "Grzegorz Nowak" <a...@m...com>

    > giełdę, żeby jej pomóc w wybraniu używanego komputera.
    > Który z tych dwóch będzie lepszy? Ja myślę, że ten pierwszy.
    > Czy warto któryś z tych komputerów kupować, czy to jest złom?

    Co uwazasz za zlom? Zawsze warto kupic firmowego DELLa lub IBMa bo sa ta
    sztuki nie do zajechania.

    --
    pozdr

  • 3. Data: 2009-01-03 02:45:20
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Grzegorz Nowak napisał/a:

    > Co uwazasz za zlom? Zawsze warto kupic firmowego DELLa lub IBMa bo sa ta
    > sztuki nie do zajechania.

    Dzięki. To są komputery poleasingowe. Prezentują się ładnie, no i mją co
    nieco w tych pudłach, ewentualnie zawsze można cos dołożyć. Weźmiemy
    chyba IBM-a, tym bardziej, że na Windiws XP. Dzięki.

    --
    animka

  • 4. Data: 2009-01-03 02:51:49
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Grzegorz Nowak napisał/a:

    > Co uwazasz za zlom? Zawsze warto kupic firmowego DELLa lub IBMa bo sa ta
    > sztuki nie do zajechania.

    http://www.taniekomputery.com.pl/tanie-komputery-pol
    easingowe-ibm-pentium4-28ghz-512mb-40gb-win-prof-p-2
    08.html

    --
    animka

  • 5. Data: 2009-01-03 19:45:33
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

    Pierwszy jest dobry, drugi nie wiadomo jaki, a wszystko zależy od ceny
    oraz potrzeb kupującego. Ja bym preferował taki z oryginalną naklejką
    Windows XP.

    Feromon

  • 6. Data: 2009-01-03 21:00:01
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Feromon napisał/a:

    > Pierwszy jest dobry, drugi nie wiadomo jaki, a wszystko zależy od ceny
    > oraz potrzeb kupującego.

    No gorszy ten drugi:
[...]
    wejścia/wyjścia: 1xAGP, 3xPCI, 2 banki pamięci DDR, 1x COM, 1x LPT, 1x
    RJ45, 2xUSB, 2x PS/2, audio
    Karta graficzna Intel zintegrowanana, na płycie port AGP!

    Obydwa mają WinXP.

    Ja bym preferował taki z oryginalną naklejką
    > Windows XP.

    Mnie osobiście te nalepki działają na nerwy. Nieestetycznie to wygląda.
    Często myję komputer i taka nalepka kiedyś zlezie. Powinni dawać na to
    papier do ręki, a nie jakieś naklejki naklejać. Pierwszy komputer kiedyś
    kupiłam w Optimusie (z Win95) i żadne naklejki nie były naklejone.
    Dostałam natomiast jakieś papierki (certyfikaty, licencje) i schowałam
    do szafy.
    Miałam niezły numer z telewizorem Philips (srebrny). Umyłam go pięknie
    Cifem i zmyły się napisy (w takim kwadraciku). Poszłam do Euro z
    reklamacją (bo telewizor był jeszcze nowy) i nic nie wskórałam.
    Powiedzieli mi, że nie powinnam myć Cifem. Nawykłócałam się z nimi,
    powiedziałam, że Cifem myję także drukarkę, monitor i jeszcze przez
    wiele lat żadne napisy się nie starły. Po jakimś czasie zauważyłam na
    telewizorze ślad po papierku/folii (uwidocznił się)na którym były te
    napisy i pomyślałam sobie, że to dziadostwo ze strony producenta.

    --
    animka

  • 7. Data: 2009-01-04 00:14:22
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 3.1.2009, Animka napisał(a):

> [...]
    > telewizorze ślad po papierku/folii (uwidocznił się)na którym były te
    > napisy i pomyślałam sobie, że to dziadostwo ze strony producenta.

    Naczynia też myjesz Cifem? A może zęby także?
    Do czyszczenia urządzeń RTV czy komputer używa się preparatów do tego
    przeznaczonych nie zaś takich które akurat są pod ręką czy też sprawdzają
    się np. przy myciu "kibla".

    I żeby nie było, że nie na temat. Z wyżej wymienionych komputerów do w.w.
    zastosowań brałbym IBM NetVista czyli ten drugi - IMO to kawałek
    porządnego sprzętu.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/

  • 8. Data: 2009-01-04 01:25:27
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Michal Lukasik napisał/a:

    > Naczynia też myjesz Cifem? A może zęby także?

    Nie czyściłam tym Cifem ekranu tylko obudowę (srebrną) telewizora.
    Wiem czym się ekran myje.

    Ale ten Vista ma mniej GhZ.
    Czy Vista jest nowszy od Pentium4?

    --
    animka

  • 9. Data: 2009-01-04 01:46:30
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Michal Lukasik napisał/a:

    > I żeby nie było, że nie na temat. Z wyżej wymienionych komputerów do w.w.
    > zastosowań brałbym IBM NetVista czyli ten drugi - IMO to kawałek
    > porządnego sprzętu.

    Koleżanka już kupiła ten IBM4, bo tamten nie ma tego co ma ten komputer.
    Posiada 6 portów USB z czego dwa umiejscowione z przodu obudowy. Na
    przednim panelu znajdziemy również port Fire Wire IEEE1394 umożliwiający
    szybką komunikację urządzeń peryferyjnych z komputerem.

    --
    animka

  • 10. Data: 2009-01-04 01:50:35
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 4.1.2009, Animka napisał(a):

    > Ale ten Vista ma mniej GhZ.

    O 100MHz. IMO pomijalne przy 2.8GHz vs. 2.7GHz.

    > Czy Vista jest nowszy od Pentium4?

    Vista? Według tego co piszesz oba te komputery mają procesory P4
    a NetVista to tylko nazwa całego zestawu - jest ich zresztą kilka/naście
    różnych typów. Gdybyś znała konkretny numer zestawu możnaby sprawdzić całą
    jego konfigurację na www.ibm.com. Będą tam też wszystkie sterowniki
    i manuale.
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/