  • 1. Data: 2009-01-02 22:08:35
    Temat: Klonowanie obrazu - problem rozdzielczosci
    Od: "scatterbrain" <o...@w...izbo>

    Witam

    Z moim notebookiem chcialbym uzywac monitor/rzutnik jako drugi ekran.
    Komputerek (Dell XPS M1330, grafa nv8400) pracuje w natywnej rozdzielczosci
    1200x800.
    Tylko taka rodzielczosc jest mozliwa do uzyskania w trybie klonowania
    obrazu. W trybie rozciagniecia pulpitu na dwa monitory rozdzielczosc
    monitora moze byc ustawiona na pasujaca mi 1920x1200.
    Czy istnieje jakas mozliwosc by zmusic moje notebooka do wyswietlania na
    drugim ekranie rozdzielczosci 1920x1200 podczas pracy na malym ekranie w
    jego natywnej rozdzielczosci w trybie klonowania ?
    Jesli to istotne monitor podlaczony jest przez HDMI.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-01-03 01:18:32
    Temat: Re: Klonowanie obrazu - problem rozdzielczosci
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Fri, 2 Jan 2009 23:08:35 +0100, scatterbrain napisał(a):

> [...]
    > jego natywnej rozdzielczosci w trybie klonowania ?
    > Jesli to istotne monitor podlaczony jest przez HDMI.

    Albo rybki, albo akwarium. Klonowanie zawsze wymusi tą samą rozdzielczość
    na drugim ekranie. Nie za bardzo mogę sobie wymyślić do czego to Ci
    potrzebne.

  • 3. Data: 2009-01-03 01:26:12
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Czy istnieje jakas mozliwosc by zmusic moje notebooka do wyswietlania na
    > drugim ekranie rozdzielczosci 1920x1200 podczas pracy na malym ekranie w
    > jego natywnej rozdzielczosci w trybie klonowania ?

    Nie da się tak.

    zyga

  • 4. Data: 2009-01-04 22:47:16
    Od: "scatterbrain" <o...@w...izbo>

    > Albo rybki, albo akwarium. Klonowanie zawsze wymusi tą samą rozdzielczość
    > na drugim ekranie. Nie za bardzo mogę sobie wymyślić do czego to Ci
    > potrzebne.

    Do tego zeby np. na malym komputerze prowadzic prezentacje nie patrzac sie w
    to co widza widzowie na duzym ekranie jaki stoi tylem do mnie.
    Jesli wlacze u siebie na malym ekranie pulpit w 1200x800 to dlaczego
    uzytkownicy 26 calowego monitora 1920x1200 nie mieliby w takiej
    rozdzielczosci widziec dokladnie to co robie ?
    Z tego co pamietam taka mozliwosc byla chyba na kartach matroxa dualhead,
    ale to bylo cale wieki temu (tj. kolo 8-9 lat) i moge dokladnie nie
    pamietac.
    IMHO klonowanie to prostsza dla "sprzetu" operacja niz rozszerzeniu ekranu w
    czasie, ktorego moge i na drugim monitorze wymusic 1920x1200, no ale to na
    chlopski moj rozum :-)
    Pewno jest jakies racjonalne wytlumaczenie dlaczego sie nie da.