  • 1. Data: 2010-02-18 17:48:01
    Temat: Czy warto jeszcze kupować Q6600/Q6700
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    do platformy na P965.
    Komputer z 4 GiB pamięci. Teraz z E6600 2,4 Mhz.
    Sporo obróbki video. Daje się na noc w kolejke i jakoś obrabia.
    Więc czy warto kupować Q6600 za jakies 500 zł czy to już technologi przestarzała
    i szykować się za rok na nowy komuterz z Icore.

  • 2. Data: 2010-02-18 18:01:33
    Temat: Re: Czy warto jeszcze kupować Q6600/Q6700
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Gil" <g...@o...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > przestarzała
    > i szykować się za rok na nowy komuterz z Icore.

    Skoro teraz masz 2,4 MHz to na pewno odczujesz różnicę.

  • 3. Data: 2010-02-18 18:10:29
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    > Skoro teraz masz 2,4 MHz to na pewno odczujesz różnicę.

    Q6600 też jest 2,4 Mhz. A trudno dostepny 6700 ma niecałe 2,7 Mhz

  • 4. Data: 2010-02-18 18:28:02
    Od: Radosław Sokół <R...@g...one.pl>

    W dniu 2010-02-18 19:10, Gil pisze:

    > Q6600 też jest 2,4 Mhz. A trudno dostepny 6700 ma niecałe 2,7 Mhz

    Litości. GHz!

    2,7 MHz to miały mikroprocesory w 1980 roku. A niektóre
    nawet więcej! ;)

    PS. I jak już to nie "Mhz" tylko "MHz". Poprawna pisownia
    jednostek to podstawa.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 5. Data: 2010-02-18 18:50:43
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    > Litości. GHz!
    > |"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
    """""""|
    > | Radosław Sokół  |  http://www.grush.one.pl/              |

    No to sorry. Ale zauważ, że pamięć napisałem:
    Komputer z 4 GiB pamięci. Chyba dobrze choć dla mnie jakoś dziwnie.

    Ale pytanie pozostaje. Czy warto stare Q6600.
    Komputer służy mi do wszystkiego. Gry, Internet, TV (nie mam regularnej TV),
    obróbka zdjęć, video itp.

  • 6. Data: 2010-02-18 22:10:01
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    """""""|

> [...]
    >
    > Ale pytanie pozostaje. Czy warto stare Q6600.
    > Komputer służy mi do wszystkiego. Gry, Internet, TV (nie mam regularnej

    Używam Q6600 od dwóch lat - wcześniej miałem Athlona 3000+: różnica w
    wydajności i elastyczności niesamowita.
    Zastępuje mi cztery komputery (w tle działa zawsze Ubuntu, W2k serwer i XP
    Home), prawie zawsze TV czasem dwa lub więcej równocześnie (mam 3 karty
    DVB), poczta, ff, kompilatory i kilka innych programów. Działa pod Vistą 64
    z 8GB RAM i zazwyczaj z prędkością 1,6GHz. I po tych dwóch latach nie
    odczuwam potrzeby wymiany procesora.

    --
    marfi

    4754 (20100108) __________

  • 7. Data: 2010-02-18 22:14:25
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

> [...]
    > pod Vistą 64 z 8GB RAM i zazwyczaj z prędkością 1,6GHz. I po tych dwóch
    > latach nie odczuwam potrzeby wymiany procesora.

    No tos mu doradzil. Wedlug mnie nie warto, stary procesor, stary proces
    technologiczny 65nm. Ja bym do skladal do czegos nowszego.

  • 8. Data: 2010-02-18 22:14:29
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > Ale pytanie pozostaje. Czy warto stare Q6600.
    > Komputer służy mi do wszystkiego. Gry, Internet, TV (nie mam
    > regularnej TV),
    > obróbka zdjęć, video itp.

    Jeśli E6600 potrzebuje całej nocy na wykonanie zadań to IMHO warto
    rozważyć przesiadkę na i7 zamiast zawracać sobie głowę upgradem, który
    przyniesie jedynie niewielką poprawę.

  • 9. Data: 2010-02-18 22:18:14
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał
    w wiadomości news:hlke8q$ibu$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > No tos mu doradzil. Wedlug mnie nie warto, stary procesor, stary proces
    > technologiczny 65nm. Ja bym do skladal do czegos nowszego.

    Nie doradzałem a podzieliłem się swoimi wrażeniami - zresztą jeżeli się
    zdecyduje to musi wiedzieć że były dwa modele tego procesora i starszego
    raczej nie polecam (starszy 105W nowszy 95W).
    BTW: Po zakupie przez kilka tygodni ten procesor chodził u mnie na 3GHz
    ale uznałem, że to zbędne bo nie mam programu, który potrafi użyć taką moc
    :)

    --
    marfi

  • 10. Data: 2010-02-18 22:58:27
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    On 18 Lut, 17:48, "Gil" <g...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Więc czy warto kupować Q6600 za jakies 500 zł czy to już technologi przestarzała
    > i szykować się za rok na nowy komuterz z Icore.

    osobiscie- szykowalbym sie juz na i-cyferka (jesli lubisz intele of
    korse)- takie i5 nie sa jakos specjalnie drogie juz :)