  • Data: 2009-03-23 23:00:15
    Temat: Re: Czy warto dopłacać do 50D?
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:

    > Ja wiem, że 50D to dobry sprzęt. Pytanie jaka jest różnica w jakości
    > zdjęć między 40D a 50D?
    > Czy to widać na zdjęciach? Lepszy LCD nie jest mi niezbędny, 15
    > megapixeli też nie koniecznie.
    > Bardziej zależy mi na rozpiętości tonalnej, oddaniu barw.

    Z rawa wyciagniesz wszystko co potrzeba zarównoz jednego jak i z drugiego.
    Jesli nie umiesz tego zrobic to z JPG bedziesz mial podobną kupkę. Natomiast
    nie niedoceniałbym zapasu pikseli (salowanie w "dół" jest banalne) oraz
    porzadnego wyświetlacza na którym mozna szybko ocenić czy dana fotka jest
    ostra i nieporuszona.

    > Mówisz body najpierw? Sam nie wiem. Większość osób zawsze poleca
    > najpierw szkło.
    > I jedno i drugie jest mi potrzebne.

    Najpierw sobie wybierz jedno i drugie - potem kupuj. I nie sluchaj tych co
    mowia "dobrze szkło, a body jakie bądź", niestety funkcje aparatów są
    dobierane tak aby zawsze byla pokusa doplacenia tych "200zł" ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj