  • 51. Data: 2009-03-23 19:23:19
    Temat: Re: Czy warto dopłacać do 50D?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    p...@g...com pisze:
    > Co do Canona to pytanie czy brać 40D za 2800 zł czy dopłacać kolejne
    > 1200 zł do 50D.

    Było tak (imo) D30 > D60 > 20D >50D
    Druga linia 300D>400D>450D
    Reszta modeli to zbyt małe zmiany, żeby warto było zmieniać.
    Tak więc skok na 50D jest raczej zalecany, dużo dobrych zmian i warto
    dopłacić, zwłaszcza w porównaniu z 40D. Resztę już tu wyjaśniono.

    > Co do obiektywu to myślę nad EF-S 17-55 /2,8 IS USM. Co innego
    > polecacie?

    Do kotletów nic innego.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 52. Data: 2009-03-23 19:30:51
    Od: j...@a...at

    On 23 Mar, 19:57, "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
    wrote:

    > moze bys sie zdziwil jak bardzo potrafi byc przydatny wyswietlacz na ktorym
    > wreszcie da sie okreslic czy zdjecie jest ostre. Na tych 220 tysiecy sie
    > nieda.
    >
    > Co do AF adjustment to niema nic badziej wku...jacego jak kupienie
    > 50 F1.2L ktory ma Front Focus i to jeszcze kupione z USA :) Na puszce
    > z micro adj. momentalnie sie to skorygowalo tyle ze na puszcze innego
    > wlasciciela tego szkla juz...
    >
    > Obie te rzeczy sa wyjatkowo uzyteczne w 50D IMO
    >
    > Roger

    a i cichusienka praca w trybie LV , mozna spokojnie w teatrze.

  • 53. Data: 2009-03-23 19:53:28
    Temat: Re: Czy warto dop?acaae do 50D?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    j...@a...at pisze:
    > a i cichusienka praca w trybie LV , mozna spokojnie w teatrze.

    Tak, a lustro się wyjmuje przed spektaklem i chowa w torbie foto.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /srebrne przeboje są niefajne, a brązowych to w ogóle nie da się słuchać/

  • 54. Data: 2009-03-23 20:05:43
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl>

    p...@g...com pisze:

    > A więc finalne pytanie jaki aparat + obiektyw - razem do 6000 zł
    > najlepiej się sprawdzi?

    Zdecydowanie 50D + polecany Ci już 17-55/2.8 IS

    Ten zestaw jest naprawdę świetny i ma wygodny zakres ogniskowych w
    reporterce.

    Co do ceny ... wiadomo, że "dobrze i tanio" się nie da.

    --
    f1969

  • 55. Data: 2009-03-23 20:13:38
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 23-03-2009 o 11:13:28 <p...@g...com> napisał(a):

    nikt nie radzi żadnego kompakta? po poprzednich wątkach jestem zaskoczony.
    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 56. Data: 2009-03-23 20:14:33
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Zbyszek pisze:
    > nikt nie radzi żadnego kompakta? po poprzednich wątkach jestem zaskoczony.

    Do ślubów? :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /pisząc słowo ''bomba'' dajesz pracę tajnym służbom - oni też chcą jeść!/

  • 57. Data: 2009-03-23 20:37:41
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik <j...@a...at> napisał w wiadomości grup
    g2000yqm.googlegroups.com...
    > mam zawsze watpliwosci do testerow , ktorzy pokazuja brzydkie zdjecia.

    No to i do Twoich testów trzeba mieć wiele wątpliwości.

    JD

  • 58. Data: 2009-03-23 20:47:55
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-03-23 18:35:50 +0100, Bartosz Mierzwiak
    <b...@w...pl> said:

    > Zdecydowanie nie jedyna. L-ka w odróżnieniu od 17-55/2.8 kryje pełną
    > klatkę. Może się więc okazać, że to znacznie bardziej przyszłościowy
    > wydatek, bo przy następnej przesiadce, na nowszy korpus, 17-55 może
    > się okazać pieniędzmi wyrzuconymi w błoto. ;)

    I dlatego że kiedyś, być może ktoś się przesiądzie na FF już dziś warto
    rezygnować z działki światła, stabilizacji i kilkunastu mm ogniskowej?
    Bardzo ciekawa teza...

    de Fresz

  • 59. Data: 2009-03-23 21:05:00
    Od: Pawel_W <p...@g...com>

    On Mar 23, 7:53 pm, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Tak, a lustro się wyjmuje przed spektaklem i chowa w torbie foto.

    Nie jest tak źle - http://www.cameralabs.com/reviews/Canon_EOS_40D/sile
    nt_shooting_video_review.shtml

  • 60. Data: 2009-03-23 21:19:52
    Temat: Re: Czy warto dop?aca? do 50D?
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Mon, 23 Mar 2009 21:47:55 +0100, de Fresz <d...@N...pl> wrote(a):
    > I dlatego że kiedyś, być może ktoś się przesiądzie na FF już dziś warto
    > rezygnować z działki światła, stabilizacji i kilkunastu mm ogniskowej?

    To kwestia oceny tego "być może", "kiedyś" i zasobności portfela.
    L-ka jest też mniejsza, lżejsza i tańsza. ;D

    > Bardzo ciekawa teza..

    Tak sobie przy okazji myślę, że jeśli pełne klatki stanieją i się
    upowszechnią (a taki jest trend), to cena szkieł cropowych na rynku
    wtórnym poleci na pysk (zwykły mechanizm popytu i podaży), a wtedy
    ewentualna przesiadka będzie finansowo bolesna... ;)

    pozdrawiam, B.